Vragen ze rustig 300 tot 400 euro voor Dingen zijn bijna nergens leverbaar dus ze kunnen er nu mooi geld voor vangen
ik heb 'm via bol.com besteld. Gewoon even de webwinkels afzoeken en kijken bij de voorraadinformatie.
Ik heb begrepen dat hij in heel europa is uitverkocht maar binnenkort wel weer binnenkomt. idd zijn er wel wachtlijsten ontstaan....
jeetje wat vreemd ikheb al verschollende winkels afgebed maar hij is overal uitverkocht en ze weten niet wanneer ze ze weer binnenkrijgen en op marktplaats zijn de idd hartstikke duur
Hier ook mediamarkt Hengelo: Vertellen al vanaf begin januari dat die dingen niet leverbaar zijn, en dat het nog wel weken gaat duren. Mijn broertje was op de wachtlijst gezet begin januari, de lading zou week 3 binnenkomen. Dus mn broertje er weer heen. De lading was er niet...chauffeur was de weg kwijt geraakt en bij een mediamarkt in het westen van het land terecht gekomen Jaja, tuurlijk.....
Goeie smoesjes allmaal vandaag weer gebelt met mediamarkt nu word er gezegt heeeel mischien volgende week Ook duitsland geinformeerd maar overal over de grens ook uitverkocht
hmm wat ik hier in de winkel begreep zijn er produktieproblemen al sinds voor de kerst overigens.. ik heb me nu ingeschreven op een of andere website die een mail stuurt als er in .nl weer wii's leverbaar zijn maar wij hebben het eventjes opgegeven lopen af en toe binnen bij e-plaza.. daar hangt een papier met een datum waarop ze misschien weer geleverd wordne en dat eh.. wisselt nog weleens