Uhm nee, naar mijn mening niet. Ik heb ze wel een maat groter dan normaal. Maar je kunt ze kopen en gratis retour doen als t niks is. Gewoon op de Puma site.
Ik vind ze wel breder bij de voorvoet, achter valt volgens mij wel mee. En met veters goed aan te trekken natuurlijk. Mijn dochter en ik zijn fan (al vindt ze Skechers nu als puber ‘voor kleine kinderen’ ). Al draag ik zelf momenteel vooral Vans.
ik heb leuke nette schoenen, slippers en sandalen, maar het liefste en meeste loop ik op schoenen van HOKA, ik heb wel brede voeten en deze hebben daar ook wide voor, maar ze zijn sowieso al niet heel smal. Dames Hardloopschoenen en Hardloopkleding | HOKA® NL
Ik ben fan van Skechers, lopen zo fijn dat ik ook de wandelschoen versie heb, ook ideaal voor lange fietstochten.
Ben totaal niet bekend met Skechers, maar heb de ‘wide’ variant net besteld bij Zalando. Had nog een kortingscode dus was voor ruim 35 euro klaar. Ben heel benieuwd!!
Ik loop al jaren op dezelfde soort sneakers . Superstar van Adidas , fijne ronde neus en je kan ze iedere keer weer met een ander kleurtje krijgen. En niet onbelangrijk, ze zitten heerlijk !
Ik ben verbaasd dat ze nog niet genoemd zijn, mijn absolute favoriet zijn Nike Air Force sneakers. Bij Vans vaak last van mijn kleine teen, bij deze nooit! Lopen heerlijk en dus genoeg ruimte voorin. Maar lees dat je mogelijk al voorzien bent, duim voor je dat ze goed zitten!
Nike air force one zit heerlijk, maar bij mij is 2x redelijk snel de air lek geraakt, dus ik hoef ze niet meer. Nu heb ik mijn 2e paar hi-tec shadow. Zitten heerlijk en zijn ook wat ruimer aan de voorkant.
Wil verschillende soorten. Is aangeraden voor de verschillende drukpunten.. dus ga er zeker naar kijken. Dacht juist dat Nike smaller was aan de voorkant. Ga eens kijken!
Scapino heeft ook vaak schoenen in breedtematen trouwens. Ik vind ze minder fijn lopen dan de schoenen die ik eerder noemde, maar voor de afwisseling prima. Van Haren heeft in de Medicus serie soms ook schoenen die wel aardig zijn, maar soms zijn het meer van die oma-schoenen…