Op zoek naar deze knuffel:

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumihiutale, 27 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik ben op zoek naar dit aap knuffeltje. Hij is 2 jaar terug gekocht bij een Coop winkel,helaas kunnen zij mij niet verder helpen. Ook internet afstruinen heeft mij niets opgeleverd. Heeft iemand deze knuffel misschien thuis die ik mag overnemen? Of wil iemand helpen zoeken? Er staat geen merkje meer in het label maar het lijkt veel op de knuffel van het merk DouDou.

Bijgevoegde bestanden:

2. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Heb je op Vinted gezocht?

3. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ja maar daar helaas ook niet gevonden

4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Geen verstand van verder, maar zou je iets kunnen bereiken met image search?

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    Wat staat er wel in t label?
    En is het een pleister wat we zien?

6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
  7. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    nizzie86 vindt dit leuk.
  8. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    #8 djoyz, 28 dec 2023
    Laatst bewerkt: 28 dec 2023
    Ik ben voor je mee aan het googlen
    Ik zie er 1 van jellycat die er veel op lijkt, maar die heeft zwarte oogjes.

ook die van VIP baby lijkt er erg op!

9. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd maar daarmee kom ik uit op een nieuwsartikel waar ik verder ook geen informatie uit kan halen.. Wel heb ik een betere foto!

Bijgevoegde bestanden:

10. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Nee in het label staat niks meer,is helemaal verwassen. En die pleister heeft mijn zoontje er om gedaan

11. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Het lijkt op deze (maar dan heeft deze ook pootjes), of qua kop ook op de 2e… Met verder zoeken op die merken nog niet precies dezelfde gevonden.
    Misschien even zoeken naar Facebook sites etc voor reserve knuffels, want die zijn er.
    IMG_3265.jpeg IMG_3266.jpeg

12. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.695
    4.304
    113
    noord holland
    Dit is een foto uit nog betere tijden denk ik, of niet? :):roflmao:
    Is het als tweede/ter vervanging? Want dan gok ik dat de zoektocht voor niets is, hij zal nooit genoeg lijken op t origineel om geaccepteerd te worden :cry:;).

Mijn jongste dochter kreeg er één van mijn moeder toen ze een maand of 3 oud was, meegenomen van vakantie in Oostenrijk, ook zo'n doekje. Mijn moeder stierf een ruime maand later onverwachts. En precies dit knuffeltje werd haar lievelingsknuffel ❤️.
    Niet meer aan te komen als vervanger natuurlijk, ik heb nog wel eens geprobeerd te zoeken. Anders had ik ze direct elke week om en om in de was gedaan :roflmao:, gelijkwaardige slijtage door knuffelen/wassen.
    Dochter heeft vanaf het alle begin haar knuffeltje dus alleen in bed gehad en daar bleef hij als ze uit bed kwam. Wanneer ze ergens heen ging waar ook geslapen werd, ging in hij in de tas mee heen en weer. Nooit heeft ze er zo maar los mee rondgelopen of in de hand op de fiets enzovoorts. Ik wilde hem absoluut niet kwijtraken :roflmao:. Inmiddels is m'n dochter 17 jaar en hij ligt nog altijd bij haar in haar bed ❤️.
    Ik waste hem overigens wel gewoon uit in de wasmachine hoor, ging gewoon met het beddengoed mee :roflmao:. Maar net als jouw foto's is het origineel zo enorm anders dan de versie na een paar jaar knuffelen en wassen :D.

Noenoe vindt dit leuk.
  13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Er was jaren geleden een website van een vrouw die heel veel knuffels had. Je kon daar een foto van de betreffende knuffel naar toe mailen en dan keek ze of ze 'm had. Zo hebben wij reserve knuffels voor onze kinderen besteld.
    Dacht dat het knuffelsite.nl was.

14. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Is het merk niet DoukiDou?

15. WWJD

WWJD Niet meer actief

16. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Hier is apie al 17.5 jaar populair. Ooit als kraamcadeau gekregen, had 1 euro ofzo gekost bij dirk vd broek. Via marktplaats steeds nieuwe bij gekocht, we hebben er nu 12 geloof ik, en verschillende exemplaren zijn al minstens 2x zo dun als toen. Een heeft een oor verkeerd om zitten, die heet apie verkeerd-om-oor.

Ze heeft haar broertje er bij zijn geboorte ook 2 gegeven, die knuffelt dus ook al 8.5 jaar met apie. Hij vond er laatst 1 via google lens ofzo zelf 1 in een filmpje van een psycholoog en heeft gemaild of hij hem mocht kopen en dat mocht! Hij ontdekte ookdat zelfs de puberzoon van zijn held Andre Kuipers dezelfde lievelingsknuffel had:p

Kwijtgeraakt is er nog nooit 1, wel 1 verbrand aan zijn billen vorig jaar omdat oudste dacht de aap van haar broertje schattig op een schemerlampje te zetten in een restaurant. Daar bleek dus een echte kaars in te zitten en toen waren er 2 kinderen volledig overstuur in het restaurant :cry:

17. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.695
    4.304
    113
    noord holland
    Ahhh dat zijn de beste, waar je er heel veel van kan bijkopen :D.
    Klinkt als een familie-apie :)♡.
    Dat laatste ahhhh wat sneu, paniek in het restaurant...om te lezen erg grappig :roflmao:......maar snap het grote verdriet ach gosj, apie verbrand :(.

Omaaatje vindt dit leuk.
  18. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Op fb heb je knuffel kwijt,gevonden en gezocht
    Daar heb ik de knuffel van mijn broertje gevonden die 30 jaar geleden werd gemaakt voor pampers.
    Er zijn vast mensen die daar de knuffel hebben die je zoekt.

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Dit inderdaad. Ik was recent ook op zoek naar een specifieke knuffel. Heb op marktplaats een oproep gezet en in de groepen. In 8 weken tijd heb ik uiteindelijk 2 bij kunnen kopen terwijl ik ze ervoor ook nooit vond.

20. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Wel allemaal via marktplaats voor veel meer dan de oorspronkelijke prijs, dat is dan wel weer jammer...

Ja was echt paniek, oudste (autisme) met enorm schuldgevoel dat zij de knuffel van broertje kapot heeft gemaakt, jongste overstuur omdat zijn knuffel een zwarte gesmolten kont had. Is niet meer rustig geworden dat etentje...

Toen hij geboren werd zei ze: hij mag alles van me hebben behalve apie. Na een paar weken kreeg hij er toch 1:o:
    Man heeft er lang geleden zelfs een keer een prijswinnende film over gemaakt.

En ze hebben er allebei nog 1 in bed liggen elke nacht.

Deel Deze Pagina