Hoi allemaal. Zijn jullie ook zo moe... boh gevoel als of ik dagen niet geslapen heb terwijl ik keurig om 22.30 ga slapen en om 06.30 opsta ... Ik sport 3x per week eet iedere dag 2 stuks fruit... Iemand een goude tip
Nergens last van. Sport 4 keer...ga op tijd slapen en eet veel groentes. Maar misschien heb je last van voorjaarsmoeheid? https://www.gezondheidsnet.nl/depressie/weg-met-voorjaarsmoeheid
Hier ook doodmoe. Maar aan mij heb je niks... zwanger, gebroken nachten, verhuizing Proberen iets eerder naar bed te gaan? Bloedprikken?
Ja, doodmoe. Maar ik heb een baby die 4x per nacht wakker wordt. Heb je het vaker aan het einde van de winter? Dan zou ik vitamine D gaan slikken als ik jou was.
Ik gebruik ook vitamine pillen gewoon davitamon geloof ik.. Mocht het na het weekend nog zo zijn bel ik de ha..
Ik ben moe ja, maar ik heb een baby van 7 maand die nog steeds twee nachtvoedingen vraagt. Als dat bij jou niet het geval is, zou ik toch even bloed laten prikken. Of vroeger gaan slapen.
Ik heb er ook al een tijdje last van helaas. Ga maar optijd naar bed, vind 22.30 alsnog laat. Ik ga rond 21 uur naar bed.
Ik ben moe ja maar ik ben 24 weken zwanger, heb een peuter in de peuter puberteit, slaap super slecht en werk 4 dagen in een drukke baan. Dus ja dat is dan ook de verwachting. Als het vanuit niets komt: vorig jaar had ik dat ook en bleek ik pfeiffer te hebben. Ik zou dus even Bloedprikken
Laat je ijzergehalte ook even checken, dat is t bij mij vaak. Dan ga ik weet even aan de Floradix en dan ben ik snel weer ok
Hier een vermoeide partner (bij mij is het normaal ) - maar er gaan nog steeds heel wat virusjes rond hier. Dus ik denk dat het daar mee te maken heeft. En soms is het ook goed je lichaam éven een weekje rust nog meer rust te geven. Ook al is sporten gezond. Als er een virusje in je lichaam zit, vergt dat ook al extra energie. Ook al merk je niet gelijk dat je andere ziektesymptomen hebt.
Kapot. Was ik al de laatste maand, maar helemaal sinds dl al een week elke ochtend om half 5 wakker is.
Normaal sport ik minstens 3x per week. Eet gezond. Leef gezond. En toch.. heftige griep gehad. Bijna 3 weken verder en nog steeds heel moe.
Gisteren was de eerste keer van sinds dat utopia op tv is ik het heb gemist omdat ik in slaap was gevallen. Dus om 19.30u Heb denk ik wel hooikoorts en gisteren was echt erg, of ik was ziek. niezen, pijn aan mn ogen, keelpijn, moe, moe, moe, niezen, nog meer pijn aan mn ogen,.... vandaag gelukkig veel minder. Wel niezen maar verder valt het mee. Ben verder nooit snel moe. Goede biologische klok die stilaan vanaf 22u richting slaapstand gaat en om 7u wakker. Zeker met de lente en zomer.
Ja hier ook! Net alsof de man met de hamer langskomt. Wel deels een verklaring door nog een late avondvoeding en vroeg op, maar dat verklaart het niet helemaal. Het is nu erger dan enkele weken terug en qua ritme is er niets veranderd.