Hallo! Zijn er ook (toekomstige) moeders die zelf van die hippe babybroekjes maken? Ik wil het zelf ook gaan proberen maar ben niet zo ervaren met stof, naaien en patronen enz. -Wat is de goedkoopste webshop voor hippe tricot stoffen online? -Hoeveel cm stof moet ik aanschaffen voor bijv een broekje van 62/68? Ben erg benieuwd of er dames zijn die me hiermee kunnen helpen, alvast bedankt!
Ik maak veel kleding voor de kinderen zelf. Wat de goedkoopste webshop is, weet ik niet. Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt. Budgetstoffen.nl en driessenstoffen.nl zijn bijvoorbeeld heel goedkoop, maar daar hebben ze niet zoveel leuke stoffen vind ik. Ik bestel zelf graag bij stoffenelf.nl en bbms.nl en ik koop veel op stoffenspektakels. Qua hoeveelheid zou je het best even de lengte van een passend broekje op kunnen meten. Mijn kids zijn inmiddels al een stuk groter, dus ik ben d'r een beetje uit met die kleine maatjes . Ik weet wel dat ik altijd nét een jumpsuitje in maat 56 (en misschien 62 ook nog wel?) kon halen uit een halve meter stof.
Leuk idee om de kleertjes zelf te gaan maken. Hier is een makkelijk patroon: emma en mona: GRATIS PATROON BABYLEGGING
Ja die van Emma en Mona is leuk! Die maakte ik laatst als kraamcadeautje, alweer helemaal vergeten. Ik maakte 'm alleen van een restje stof van een shirt voor Milan, dus ik weet alsnog niet hoeveel stof ervoor nodig is . Deze is trouwens ook leuk: MinnieMie: GRATIS PATROON - Oliver babybroekje
OOAKI: G R A T I S P A T R O O N : Harembroekje! Ik heb deze al eens gemaakt. Een erg leuk patroon Emma en mona hebben ook leuke dingen net zoals de dromenfabriek Er zijn best veel gratis patronen te vinden op internet en op Facebook is er een groep met gratis naaipatronen Met een halve meter stof ben je er al wel. En leuke websites met stoffen zijn er genoeg maar ik weet niet wat je goedkoop vindt
Ik raad je aan om lid te worden van gratis naaipatronen groep op fb. Daar vind je heel veel leuke patronen!! Qua stoffen, lastig. Ligt eraan wat ik zoek. Stoffenspektakel schijnt ook een aanrader te zijn, ik ga er in oktober heen.