Hoi allemaal! Voor onze babykamer zijn wij op zoek naar donkerblauwe accessoires. Ik denk dan bijvoorbeeld aan verzorgingsspulletjes, dekentjes, aankleedkussenhoezen, beren, muziekmobiel enz enz... De merken Tureluur Kids, Koeka en Cottonbaby hebben leuke dingen wat betreft de aankleding voor het ledikantje of hoezen voor het aankleedkussen maar voor de rest vind ik het nog best wel moeilijk. (zit nu al twee dagen te speuren op internet) Toen dacht ik opeens aan dit forum, misschien dat iemand dit leest die een bepaalde site of merk weet die veel in donkerblauw heeft (want overal zie je alle kleuren maar donkerblauw is moeilijk te vinden hoor!!!) Dus wie heeft er nog goede ideeen, waar kan ik nog kijken! Alvast heel erg bedankt
hoi , Heb zelf dekbedovertrek besteld op www.mimo-collectie.nl Heb die donkerblauwe met sterren, we hebben nl ook 2 banen met donkerblauw sterren behand van esta voor kids..... Succes
Heb van snoozebaby een knuffeldoek en boxkleed, is donkerblauw met delfts blauwe print in het midden Bekijk bijlage 72525
hahaha als je even niets te doen hebt... heb op de site van babydump rechtsbovenin gewoon het woordje: "blauw" ingevuld..... en dan krijg je dus al t blauw.... heb al diverse spullen voorbij zien komen.... Zoeken | Baby-Dump
Moeilijk he om donkerblauw te vinden, heb me ook suf gezocht. Ik heb een overtrekje van het merk ChildCotton Patchwork Boy. Ook heb ik wat uni donker blauwe dekens gecombineerd met lakentjes met zilver. (zie fotoalbum) Maar het is idd heel erg moeilijk om iets te vinden in die kleur. Moeilijk wat zeg ik...een ramp om iets te vinden. Succes met je zoektocht.
Ja leuk, ik ben ook opzoek naar donkerblauw! Ik ga de meubels donkerblauw verven! (die zijn van mij als baby) heb het wiegje bijna bekleed met een soort patchwork donkerblauw met witte stof! Ik zal even een site zoeken waar ik een donkerblauw ruitje zag voor een muziekdoosje en een rammelaar in de vorm van een auto en niet zo gek duur!
Leuk dat jullie allemaal meedenken!!! @Beau85 Leuk, sterren kijken! @Blackeyedgirl Gaaf met die labels! @Seth Goed idee, komt inderdaad een hoop blauw voorbij @Linda Van steen bedoel je? Of knuffelmolentjes @Jewe Poeh idd vreselijk lastig! Mijn bedoeling is idd ook om te combineren... maar dan wil ik eerst een basis kleur vinden om daar op door te kunnen gaan. @Tamar Succes met verven! Leuk die sites... krijg er creatieve ideeen van @Roses Wow die site ziet er idd blauw uit... Helaas even buiten gebruik maar ik hou het in de gaten! Enneh... als er nog meer mensen zijn met ideeen?! Thnx
Oh ik zie het ja, jammer, nog even geduld dus haha. Die molentjes bij Xenos zijn van hout, het zijn oorspronkelijk vogelhuisjes! Ze zijn echt superschattig! (mijn zoontje heeft er ook een, die wilde hij graag haha)
Wij willen misschien ook wat met donkerblauw doen en gaan stof kopen om overtrekjes en kussentjes en hoezen voor het aankleedkussen te maken. Misschien voor jullie ook een idee?
Little Dutch Dekbedovertrek Blauw ster/streep Bedenk me ineens deze overtrekjes. Deze heb ik toen gekocht op de 9 maanden beurs. Heb er ook een lakentje van en een aankleedhoes. Is donker blauw met witte sterren.