op zoek naar donkerblauwe spulletjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tis, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Voor onze babykamer zijn wij op zoek naar donkerblauwe accessoires. Ik denk dan bijvoorbeeld aan verzorgingsspulletjes, dekentjes, aankleedkussenhoezen, beren, muziekmobiel enz enz...

De merken Tureluur Kids, Koeka en Cottonbaby hebben leuke dingen wat betreft de aankleding voor het ledikantje of hoezen voor het aankleedkussen maar voor de rest vind ik het nog best wel moeilijk.
    (zit nu al twee dagen te speuren op internet)

Toen dacht ik opeens aan dit forum, misschien dat iemand dit leest die een bepaalde site of merk weet die veel in donkerblauw heeft (want overal zie je alle kleuren maar donkerblauw is moeilijk te vinden hoor!!!)

Dus wie heeft er nog goede ideeen, waar kan ik nog kijken!
    Alvast heel erg bedankt :)

2. Beau85

Beau85 Lid

28 jun 2009
    95
    0
    0
    hoi ,

Heb zelf dekbedovertrek besteld op www.mimo-collectie.nl

Heb die donkerblauwe met sterren, we hebben nl ook 2 banen met donkerblauw sterren behand van esta voor kids.....

Succes

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb van snoozebaby een knuffeldoek en boxkleed, is donkerblauw met delfts blauwe print in het midden

Bekijk bijlage 72525

4. Seth

Seth Niet meer actief

hahaha als je even niets te doen hebt...
    heb op de site van babydump rechtsbovenin gewoon het woordje: "blauw" ingevuld.....

en dan krijg je dus al t blauw.... heb al diverse spullen voorbij zien komen....

Zoeken | Baby-Dump

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zag bij Xenos een superleuk donker blauw molentje staan. Leuk als accesiore

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Moeilijk he om donkerblauw te vinden, heb me ook suf gezocht. Ik heb een overtrekje van het merk ChildCotton Patchwork Boy. Ook heb ik wat uni donker blauwe dekens gecombineerd met lakentjes met zilver. (zie fotoalbum)
    Maar het is idd heel erg moeilijk om iets te vinden in die kleur. Moeilijk wat zeg ik...een ramp om iets te vinden. Succes met je zoektocht.

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ja leuk, ik ben ook opzoek naar donkerblauw! Ik ga de meubels donkerblauw verven! (die zijn van mij als baby)
    heb het wiegje bijna bekleed met een soort patchwork donkerblauw met witte stof!

Ik zal even een site zoeken waar ik een donkerblauw ruitje zag voor een muziekdoosje en een rammelaar in de vorm van een auto en niet zo gek duur!

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Lieqe.nl
    leukeletters.nl

gevonden!

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
  10. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat jullie allemaal meedenken!!!

@Beau85
    Leuk, sterren kijken!
    @Blackeyedgirl
    Gaaf met die labels!
    @Seth
    Goed idee, komt inderdaad een hoop blauw voorbij :)
    @Linda
    Van steen bedoel je? Of knuffelmolentjes :)
    @Jewe
    Poeh idd vreselijk lastig! Mijn bedoeling is idd ook om te combineren... maar dan wil ik eerst een basis kleur vinden om daar op door te kunnen gaan.
    @Tamar
    Succes met verven!
    Leuk die sites... krijg er creatieve ideeen van :)
    @Roses
    Wow die site ziet er idd blauw uit... Helaas even buiten gebruik maar ik hou het in de gaten!

Enneh... als er nog meer mensen zijn met ideeen?! Thnx

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Oh ik zie het ja, jammer, nog even geduld dus haha.

Die molentjes bij Xenos zijn van hout, het zijn oorspronkelijk vogelhuisjes! Ze zijn echt superschattig! (mijn zoontje heeft er ook een, die wilde hij graag haha)

12. misa

misa Niet meer actief

Wij willen misschien ook wat met donkerblauw doen en gaan stof kopen om overtrekjes en kussentjes en hoezen voor het aankleedkussen te maken.
    Misschien voor jullie ook een idee?

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant

Deel Deze Pagina