weer een belastingdienst vraag..

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Als er in de brief staat

Dagtekening 23 mei 2011 Te ontvangen..( bepaald bedrag ) definitieve huurtoeslag 2009

( HOE bedoel je laat ofzo tjonge jonge.... )

Storten wij op rekening (bepaald nummer )

dan moet ik het bedrag toch 23e mei op me rekening hebben toch of is dat dan weer loop van de week/maand.als ik dat namelijk doe dan heb ik meteen een tweede brief in de bus leggen dat ik niet betaald heb.. maar als hun jou moeten betalen zijn ze maar al te makkelijk...

zit namelijk te springen op het geld kan het wel gebruiken, niet dat ik volgend jaar nog zit te wachten...

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Zo gaat het altijd.
    Maar vanaf 23 mei hebben ze 10 werkdagen de tijd om het geld over te maken, dus binnen nu en een paar dagen heb je het wel.

Ze zijn niet zo snel met betalen als met innen.

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Toeslagen ontvang je altijd op de 20e ongeacht de dagtekening. Ik had het laatst ook met kgb stond dagtekening op de 26e, maar kreeg het pas de maand daarop op de 20e omdat het een toeslag is.

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    djamila

Dankjewel !

Ja is altijd zo als bedrijven of instanties geld moeten hebben en je niet betaald hoor ik van mensen dat ze sneller een incasso bureau bellen om het geld maar op te halen of dreigbrieven schrijven. Maar als je dan geld van hun krijgt dan moet je maar wachten.

Heb ik zelfde met gemeente gehad dat ik eerst een dikke brief daar heen moet sturen dat ik echt pist off was op hun dat ze me geld na een dikke jaar nog niet gegeven hadden waar ik recht op had( was een bedrag van 1500 euro) . Maar als ik hun de maandelijkse gemeentebelasting ( 33 euro ) 1 -2 dagen te laat betaal..( kan nu niet meer gaat nu automatisch) dan krijg ik meteen een 2e brief op de deurmat dat ik NU moet betalen anders komen er meer kosten bij...

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    mm7
    owh dacht dat de 20ste alleen maar als datum voor de betalingen van de toeslagen die mensen maandelijks krijgen. en niet de nabetalingen was...

moet ik in ieder geval nog geduld hebben... voor ik iets binnen krijg. Volgende maand word het dan pas.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als het een nabetaling is.. dan binnen 10 werkdagen na dagtekening

Deel Deze Pagina