Ook ik heb een tijdje niet meer gereageerd Birshit, weet je al wat je gaat doen? Chantalx, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wanneer ga je beginnen? Eenkadootje, hoe is je gesprek gegaan? Ik heb gister een tweede gesprek gehad, en ik had het niet beter kunnen doen, al zeg ik het zelf Het hele gesprek ging eigenlijk heel spontaan en vanzelf. Als ik afgewezen word, weet ik dat ik in ieder geval dat ik echt m'n best heb gedaan. Eind deze week hoor ik het!
In 2013 heb ik het hele jaar in de ww gezeten. Ongeveer 300 sollicitaties dat jaar eruit gestuurd en ik denk wel 20 keer op gesprek gemogen, ook 2e en 3e gesprekken, maar het telkens toch niet worden. Toen aan de slag bij een zonnestudio (ja, ik als bleekscheet die cosmetica verkoopt (eigen webshop) en mensen adviseert om uit de zon te blijven). Hier heb ik een half jaar gewerkt en toen werd mijn contract niet verlengt, want ja ik ben zwanger en niet meer flexibel inzetbaar. Nu even genieten na een stress periode, van de rust en vanaf januari ga ik weer verder zoeken.
Hier ook sinds vorige week weer werk aan het zoeken.... Heb nu 5 jaar thuis gezeten met de kids, dochter gaat nu elke dag naar school, zoon is 2. Ik heb via internet nu bij 3 supermarkten gesolliciteerd waar er dus ook echt mensen gezocht werken.... En bij alle 3 afgewezen, met reden dat ze nu geen passend werk voor me hebben in omgeving van mijn woonplaats.... Oftewel je bent te oud en we zoeken liever een goedkoper iemand. Er stond dan wel geen leeftijd grens bij, en ik kan werken naar het aantal gevraagde uren, ook 's avonds en in het weekend..... Ik heb net weer een mail eruit gegooid voor de thuiszorg. Heb dat voordat ik kids kreeg jaren gedaan, dus we wachten maar weer af. Ik hoef niet ala minuut werk te vinden, maar snel zou wel fijn zijn hahaha De reden dat ik weer wil gaan werken is dat de muren op me af gaan komen, financieel zou het wel iets meer lucht krijgen, mijn zoon hangt heel erg aan mij, en hopelijk komt hij daar vanaf bij een gastouder....
Ik heb gisteren een gesprek gehad, er zijn nog 3 anderen. Ik ben benieuwd, einde vd week hoor ik het.. Maar ik blijf gewoon door solliciteren hoor..