Hallo dames! Ik heb aan mijn zwangerschap een prachtig tijgervelletje overgehouden. De striemen waren in het begin behoorlijk rood, maar zijn nu aardig bijgetrokken qua kleur. Nu ga ik komende zomer op vakantie en ben van plan om lekker te gaan zonnen. Maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat de striemen niet mooi mee kleuren of zelfs weer rood worden. Wat is jullie ervaring hiermee? Beter uit de zon blijven, of wordt het er juist beter op?
Ze kunnen wel snel verbranden de eerste keer vooral, dus ik zou wel smeren als je in de zon gaat. Ze worden wel minder van de zon valt mij op (heb ze al sinds mijn pubertijd op mn heupen en dijen)
Idd goed insmeren, maar zeker de zon mee ingaan, want ze vallen daarna wel veel minder op is mijn ervaring.
Vooral gaan! Het maakt het veel minder opvallend. Een bleke huid met nog blekere, paars/blauwe/witte striemen ziet er echt niet uit in vergelijking met een tintje. Ik geloofde het ook niet zo maar vorig jaar ben ik gaan zonnebanken en ik ben die zomer weer in bikini verschenen. Lekker gaan!