nou hebben wij weer..een super mooie zien staan...bel ik op net verkocht!!! errggghhhhhhhh balen dus!!!
Dat is inderdaad balen. Hopen dat je de volgende keer wat meer geluk hebt. Gewoon door blijven zoeken je komt vast nog wel een goeie tegen.
Mijn ouders hebben een donkerblauwe 320, turbodiesel, met 2 ton op de teller. Hij is uit 2001, maar het is model 2002. Als het je wat lijkt moet je maar even een pb-tje sturen. Hij is in ieder geval altijd bij de dealer onderhouden, mijn ouders zijn de eerste eigenaar. En mn vader is wat betreft zijn auto en motoren nogal een zeikerd dus er is echt niks mis mee Voor de prijs moet je maar even een pb-tje sturen, want dat durf ik niet voor hun te zeggen
thanks marijke, maar we willen graag benzine, en die heeft veel te veel gelopen!! we zijn echt op zoek naar eentje die niet meer dan 120000 heeft gelopen! daarom is het ook zo moeilijk haha!!
nou heb er weer 2 gevonden..dus morgen maar weer gaan bellen!!! in de hoop dat ze niet alweer verkocht zijn!
BMW benzine motoren kunnen makkelijk 3 a 3,5 ton aan mits goed onderhouden. Bmw diesel redden makkelijk 5 ton.
ja dat zal best, maar ik wil geen auto wat al zoveel heeft gelopen! die wat we nu op oog hebben hebben beide pas rond de 85000 gelopen!!