Geen idee of er hier studenten of afgestudeerden aanwezig zijn voor de opleiding mondzorgkunde of tandheelkunde, hoop dat er hier een paar aanwezig zijn waar ik via PB wat vragen mag stellen? Ik overweeg 1 van deze 2 opleidingen te gaan doen in België omdat deze het " dichtst bij" is, maar loop best tegen wat vragen aan waar " ervaringsdeskundigen" het best antwoord op kunnen geven. Ook heb ik wel een paar algemene vragen, * zijn er hier mensen aanwezig die ; -aan scholing doen of hebben gedaan, meer dan 1 uur afstand enkele reis van je woonplaats? Zoja, hoe beviel dit? -een hbo of universitaire opleiding hebben gedaan naast het hebben van een gezin met kinderen en of dit goed te combineren was? - aan een studie zijn begonnen waar biologie, natuur, scheikunde en wiskunde voor nodig was en dit pakket voorheen bij vmbo, havo of vwo niet hebben gehad? En wat heb je er aan gedaan om op het gewenste niveau te komen? Eventueel tips wat leerstof / boeken betreft? Zelf heb ik voorheen het pakket CM gehad en als ik dan wat oefenvragen zie voor een toelatingstest dan besef ik dat er nog veel voorbereiding nodig is wat de benodigde kennis betreft voor scheikunde, natuurkunde etc. Hier loop ik dan al een behoorlijke stap op achter omdat ik dat pakket niet heb gehad. Hebben jullie dit ook zo ervaren? - Ervaringen hebben met een toelatingstoets en school in BE?( kon je hier bijv. wel je draai vinden?) - Als er iemand is die dezelfde plannen heeft en gedachten en informatie wil uitwisselen, zou ik dat ook zeker leuk vinden !