Ik zweer buj Enbryolisse, maar dan moet je wel losse SPF smeren. Echt ontzettend hydraterend, en een goede basis voor evt make up!
Wat gebruiken jullie voor spf? Ik vind het altijd zo naar ‘vakantie’ ruiken en wil je dat het zijn werk blijft doen moet je het toch opnieuw smeren gedurende de dag?
Ik heb nu biodermal en rituals, maar krijg er vaak pukkels van, dus zoek een ander merk. Nu smeer ik gewoon 1 keer, maar op zonnige dagen smeer ik wel vaker.
Oh wat jammer! Ja waterresistent las ik idd, maar ik houd echt niet van zo'n vies laagje, dan toch weer even verder kijken
Ik gebruik spf van Douglas zelf. En als ik geen poeder met 15 spf op heb of blush, dan smeer ik vaker.. maar ik gebruik op zonnige dagen sowieso al geen poeders en/of blush.
Net naar de winkel geweest en de Clinique Moisture Surge gekocht met 30% korting. Altijd leuk ben benieuwd! Daar overheen smeer ik dan maar mijn spf. (Ik heb een Koreaans merk trouwens. Koreanen zijn voorloper op spf. Echt een aanrader!)
Ik gebruik deze: https://www.beautybay.com/fr/p/cosrx/aloe-soothing-sun-cream-spf50-pa/?ctyid=fr&gclid=CjwKCAiA55mPBhBOEiwANmzoQqHALIzWRGgFHVzW_GSlUG52CNoE0Ey0mCXdysK2oggXC6zzbIh15hoCkS4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds van Cosrx , psf50+++ voor tegen UVA en UVB.
I Ik ben allergisch voor chemische filters, de enige die niet wit is van wat ik tot nu toe heb geprobeerd is skinceuticals mineral.