Hallo dames, deze maand ben ik na 21 dagen al ongesteld geworden, normaal heb ik een cyclus van 26 dagen ( houd ik sinds 2014 al bij). Maar nu dus een test gedaan wegens aanhoudende ei klachten... Heb er een foto bij, maar hoort deze niet gewoon helemaal wit te zijn nu??? Graag jullie reactie's
Nee hoor, deze hoort niet wit te zijn! Je hebt de hele maand door lh in je lichaam en dus ook in je urine! Deze is heel licht en niks mis mee!
Dit klopt hoor. Elke vrouw heeft de gehele cyclus, dus ook tijdens de menstruatie, LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren. Bij een zwangerschap knalt een ovulatietest in verreweg de meeste gevallen. Denk je ondanks menstruatie toch zwanger te zijn, doe dan een zwangerschapstest ipv een ovulatietest.
Ja, dat kan. Dit is een NEGATIEVE ovulatietest welke je de gehele cyclus kunt krijgen aangezien je de gehele cyclus LH in je lichaam hebt. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn.
Dit is geen positieve ovulatietest. Pas als beide strepen even donker zijn, of de teststreep donkerder dan de c is er sprake van een positieve test. Dit in tegenstelling met een zwangerschapstest. Dat komt doordat je je hele cyclus eigenlijk wel wat lh in je lichaam hebt zitten (hcg alleen meetbaar tijdens een zwangerschap) Dus je ovuleert op dit moment niet. Wel vervelend dat je lichaam wel zo voelt
Nah... Snap nu even niks meer van mijn lichaam... Normaal echt 8/9 dagen giga bloeding tijdens mijn periode en nu dag 4 is het over..... Zal morgen toch maar test halen om wat meer wetenschap te hebben als ik nou wel of niet een prachtig valentijns cadeautje heb voor mijn man...
Je streepje op je ovulatietest is doodnormaal. Dat je een keer een lichtere menstruatie hebt is ook doodnormaal. Kan eens voorkomen. Maar het is goed dat je even gaat testen met een zwangerschapstest. Indien die negatief is, dan was het dus gewoon een lichte menstruatie en dan zou ik me gaan richten op de komende eisprong voordat je die misloopt..... Succes met testen! Hoop dat je zwanger bent.
Ik heb al 10 jaar een regelmatige cyclus van 28 dagen. Sinds een tijdje kan mijn menstruatie ineens na 24 dagen al komen. Misschien wil ons lichaam gewoon zwanger worden
Eens met de rest. Dit is echt niks bijzonders. Ook je menstruatie kan ineens een keertje anders zijn. Succes deze ronde!
Nou weer even een berichtje van mij... Mijn ovu testen worden steeds duidelijker, op action test een hele lichte streep maar nu ook vocht verlies uit mijn borsten.... Wat kan dat nou weer zijn? Dat heb ij 1 keer eerder gehad toen ik zwanger was van mijn dochter maar pas met 18 weken.... Ik merk well dat mijn borsten gevoeliger en groter zijn maar verder nergens last van...
Ik denk gewoon dat je eisprong er binnenkort zit aan te komen. Wel nog even doortesten, want hij is nog niet helemaal positief. Behalve dan dat vocht uit te tepels, daar ben ik niet thuis in.
Nee snoop.. Ben de 8e begonnen met bloeden yerwijl het de 12e pas hoorde, en de 12e gestopt maar sinds die tijd elke keer donkere streepjes op ovu testen en ieni mini op zwangerschapstest