Dag meiden, Misschien heeft iemand van jullie een idee. Een vriendin van ons wil graag een trappelzak met lange mouwen voor haar meisje. Mijn vraag is weet iemand waar je een redelijke trappelzak met klange mouwen kunt krijgen voor een redelijk prijs. Het valt me namelijk op dat de meeste toch tussen de 20 en 30 euro kosten. ik weet ook niet f dat duur is, maargoed ideeen waar ik kan kijken zijn welkom. xxx joyce
Prenatal had laatst een aanbieding met trappelzakjes in verschillende lengten, en afritsbare mouwen voor 17,99.
De meesten kosten toch rond de 20 euro... helaas, want dat is veel geld. Bij de prenatal of Hema hebben ze ze wel vaker in de aanbieding. En nu bij de V&D ook voor 12 euro.
Donderdag hingen ze hier in de C&A in de aanbieding voor 18 euro. Met afneembare rits ( ik woon wel in antwerpen dus miss verschillen de aanbiedingen met NED)
De hema heeft slaapzakken met afritsbare mouwen , die van de prenatal voelen dikker. Qua prijs verschilt het niet zo veel. Ze zijn goedkoper dan de meeste die je online kunt bestellen zoals koeka e.d.
Hoi hoi! Wij hebben er ook laatst een bij de hema gekocht. Was toen in de aanbieding voor 12 euro. Voordeel (vind ik) is dat je de mouwtjes er ook nog af kunt ritsen. Twijfelde eerst wel in de winkel, want hij moest wit zijn en zag er in het hema licht een beetje valig uit. Maar hebben hem toch maar gekocht en ik ben er ook best blij mee, want thuis oogt ie een stuk mooier en hij is lekker warm en zacht!
He meiden bedankt voor alle ips. Ik heb er 1 gevonden na lang zoeken bij de v&D. Die was toevallig ook nog extra af geprijst tot mijn verbazing. Kostte eerst 14,95 afgeprijst tot 12 euro en nu zelfs bij de kassa was die maar 9,60. Echt voor een meisje met roze/blauwe vlindertjes en met afritsbare mouwen. Dus al zeg ik het zelf ik ben gelukkig goed geslaagd. Thanks all. xxx joyce
Ik heb er laatst eentje voor 12 euro bij de Hema gekocht, met afritsbare mouwen. Zelf vind ik lange mouwen eigen helemaal niet handig, ik vind ze zo lastig aandoen over al die andere kleertjes (rompertje met lange mouwen, shirtje met lange mouwen).
Op marktplaats een bijna nieuwe van Purflo voor 15 euro. Veilig voor vlak na de geboorte. Echt een mooi dingetje!