Ben op zoek naar een youtube filmpje wat je zelf kan besturen, ik weet dat er een tijd geleden eentje was in het bos, je kon dan als je bijvoorbeeld '' wave '' intikte die beer of boswachter laten zwaaien.. Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.. Nou loop ik me rot te zoeken maar weet niet meer hoe dat filmpje heet en vroeg me af of jullie het toevallig wel weten .. Jullie zouden mijn zoontje hier erg blij mee maken
Ben even voor je aan het zoeken geweest , bedoel je dit:Mr. Polska - Wat een leventje ft. Jebroer - #6 Boswachter EP - YouTube Er staan meer .
Nee dit is echt een liedje maar ik zoek echt een filmpje wat je zelf kan besturen als het ware.. Dus als je bijvoorbeeld het woordje wave in zou tikken in dat filmpje dan zou de desbetreffende beer gaan zwaaien. Volgens mij was het van een bier reclame als ik me goed voor me kan halen maar weet het niet zeker.
Jaaaaa dat is het Hoe ben je daar opgekomen ik heb echt van alles geprobeerd hahahaah ( niet genoeg dus )
typte op google: youtube bear.. en toen kwam er vanzelf hunter achter de staan en dat kwam me wel wat bekend voor
Jeetje mina, dan heb ik met mijn neus gekeken denk ik hahahah Zouden er nog meer van dit soort filmpjes bestaan ? Mijn zoontje ligt helemaal in een deuk als je Fart intikt