ff klagen....

Discussie in 'De lounge' gestart door marjolinos, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    het zit hier de afgelopen 3 weken niet echt mee.
    heb 3 weken geleden een stemband ontsteking opgelopen (hoe weet ik niet maar kon niet meer praten).
    vorige week maandag gaan werken maar na 1,5 uur maar weer naar huis gegaan want mijn stem was compleet weg.
    naar de dokter geweest en mocht 2 weken niet praten. Inmiddels gaat het met mijn stem goed maar heb ik woensdag oorpijn gekregen. Daarvoor naar de ha gegaan en oordruppels mee gekregen.
    gisteren werd ik wakker met ruim 39 koort en een paars oor en deel van mijn gezicht en nek opgezet.... nu heb ik dus wondroos in mijn gezicht en zware antibiotica en pijnstillers mee gekregen...
    baal zo erg want wilde graag maandag weer gaan werken (temeer omdat ik ontslagen kan worden als ik 4 weken ziek ben, werk via uitzendbureau)...

Dit moest ik ff kwijt....

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoi marjolinos,
    Wat een pech! Als je het uitzendbureau inlicht kunnen ze zich dan niet een beetje inleven in jou situatie? Misschien als je aangeeft dat je best naar een arbo arts wilt?
    Jij kunt er echt niets aan doen, en je hebt het echt geprobeerd! Ik heb geen ervaringen met uitzendbureaus dus kan je niet vertellen wat je nog zou kunnen proberen.

Wel wil ik je heel veel beterschap wensen, en hopelijk kom je er snel boven op!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meis wat een pech! jij kan er niets aan doen hoor onthou dat goed.
    En je wil wel werken maar dat gaat zo toch niet!
    Als het uitzendbureau het niet vertrouwt laat ze dan bij je komen , en ga met ze in gesprek.
    kunnen ze met eigen ogen zien wat er aan de hand is.
    Meer kun je niet doen .

Anders vraag hier op het forum eens aan het webcareteam van UWV mis kunnen die je helpen .

Heel veel beterschap meis dikke knuf!

4. Klessebes31

Klessebes31 Actief lid

18 okt 2009
    175
    0
    0
    Jeetje, wat een pech!
    Dit is toch echt overmacht, het zijn echt dingen waar je niks aan kunt doen toch, en ik neem aan dat het uitzendburo dat ook begrijpt?
    Met wondroos in je gezicht kun je gewoon niet werken!

Dit is geen griepje waar je voor thuis zit, hoop dat ze je begrijpe, succes en beterschap!

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ze begrijpen het ook wel alleen is het beleid van de opdrachtgever dat als je langer dan een maand ziek bent je ontslagen word en dit is volgende week donderdag!

heb mijn supervisor vandaag ook nog gesproken en hij was begripvol... ben alleen zelf zo bang dat dat uiteindelijk dan toch consequenties gaat hebben.
    wacht het maar af want meer kan ik toch niet doen!

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    oh en super bedankt voor de reacties!

7. tulip

tulip Niet meer actief

wat een typisch beleid, houden ze dan geen rekening met speciale gevallen. Ik snap dat ze die maatregel nemen als iemand 4 weken thuiszit met een griepje. Maar jij hebt toch iets bewijsbaars, een verklaring van de dokter krijg je zo.

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wilde nog even laten weten hoe het nu gaat....
    ben inmiddels sinds dinsdag weer aan het werk en heb de training dus doorgelopen.... nu sinds vandaag weer aan het bellen maar helaas weer keelpijn en stem problemen... nu wil ik proberen wel aan het werk blijven want ben echt heel bang als ik me nu weer ziek meld het dan einde verhaal gaat zijn hier en dat terwijl ze wel heel tevreden zijn. Heb nl gisteren gehoord dat ik nog een training mag gaan doen over ong. 2 weken. Daarna mag ik gaan coachen.... zou het super leuk vinden dus wil extra mijn best doen. Maar baal er zo van dat ik na 4 weken nog steeds niet beter ben....

sorrie voor mijn klaagzang...

Deel Deze Pagina