Even een nieuwsgierige vraag van mij?? Als jullie iets te koop hebben op mp of verkoophoekjes, hoe snel reageer je dan als je een bod krijgt. Bedoel dus niet op allerlei onzinbiedingen maar als je gewoon de vraagprijs of een goed bod krijgt of in onderhandeling bent..hoe snel reageer je dan.
Meestal binnen een dag, soms langer. Ik heb geen smartphone, dus ik zit niet continue in mijn mail. Pas kreeg ik een bod en binnen een kwartier een mail met als enige tekst AUB SNEL REAGEREN!!!! Ik heb terug gemaild AUB ZOEK MAAR EEN ANDERE!!!!
Zodra ik het zie, ik heb ook nog een leven naast fb en marktplaats, dus kan binnen een paar minuten zijn mara kan ook rustig een halve dag duren of zelfs een dag.
Zodra ik het zie. Bij paniekmailtjes en 8 achter elkaar of ik please please please wil reageren ben ik iets minder aardig.
In ieder geval dezelfde dag, maar dat is meestal pas 's avonds. Als ik op mijn werk zit doe ik geen privé-mail en overdag als ik thuis met de kinderen ben heb ik bijna nooit de laptop of tablet aan.
Vrijwel direct. Ik krijg mails/facebook op mijn telefoon binnen. Als ik in de mogelijkheid ben om mijn telefoon te gebruiken reageer ik direct. Heb daarnaast ook een leven maar is prima te combineren .
Als ik het zie probeer is zo snel mogelijk te reageren. Kan met 10 minuten zijn maar kan ook best een uur duren.
Maar hoe reageren jullie dan? Op mp wil je toch ook vaak meerdere reacties afwachten? Dat zouden de bieders toch ook moeten weten?