Wij hebben hem al sinds de 1e week van maart niet meer aangehad. Wonen dan wel in een flat, dus hebben van boven, beneden en de buren naast ons warmte. Oh en de zon staat hier bijna de hele dag op het raam, dat scheelt ook enorm!
die van ons is ook al weken niet meer aan. Ergens half maart. Goed geisoleerd huis, als de zon op de tuindeuren schijnt is het hier zo 20 graden en dat blijft het dan ook de hele avond.
ik heb m ook al weken zelf uit gezet t is hier standaard al 22 graden in huis nu we hebben tijden die je in kan stellen
Ik heb hem ook aan gehad Koelt s'avonds nog wel af en aangezien ik s'avonds stil zit en een koukleum ben zet ik hem wel aan erg,he. Troost je je bent niet de enige
Ik doe hem idd 's avonds even aan. Ik ben ook een echte koukleum, ik zit 's avonds met een kleedje op de bank. En dan toch nog ff de cv erbij aan.
Hahahaha, ik zag dit topic... en snapte eerst niet eens wat er bedoeld werd met dat de cv al 2 weken uit was... ik dacht waar hebben ze het nou weer over... toen ik wat verder ging lezen kwam ik er achter dat het over de centrale verwarming gaat, hahahaha.. Sorry dames.. Tis al laat!
Ik dacht in de 1e instantie aan een cv-ketel.. ik dacht nou dat ding staat op zolder, daar ga ik echt niet op kijken. Maar dat kan ook helemaal niet.. of je moet van een koude douche houden!
Hier ook ergens begin maart voor het laatst aan gehad. En dan zelfs maar eventjes. Wij hebben een nieuwbouwhuis en heel goed geisoleerd, dus weinig kosten aan de verwarming!
Ik heb hem al een week niet aangehad. En als ik daarvoor stookte was het even snel in de ochtend na het wakker worden en op de bovenste 2 verdiepingen stond alles dan wel uit. Gelukkig staat dit huis op het Zuiden, dus lekker warm binnen! Maargoed, met dit soort buitentemperaturen hoef je ook niet te stoken, jippie!
Hier staat de cv ook al weken uit. Wij wonen op de bovenste etage van een appartementencomplex dus de zon staat vol op ons huis. Nu is het nog lekker maar straks in de zomer is het niet uit te houden
Hier staat de kachel (we hebben geen centrale verwarming) al een aantal weken uit!!! Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
nou, ik had meer zoiets van... ik las dat er gister al een berg kindjes in een bad gezeten hadden. dat vond ik al vroeg en vooral snel,maar toen bedacht ik me dat eergister mijn trouwdag was 17 jaar geleden. en dat ik toen stond te blauwbekken in de sneeuw voor de trouwfoto's. dat vond ik wel ff helemaal bizar. onze cv staat pas 2 dagen uit trouwens. we hebben een heel koud huis, dus in de ochtend (om 6/7 uur is het nog niet zo lekker dan, voor een dreumisje die wil spelen ) dan ging hij nog ff een uurtje aan.
Bij ons staat hij eigenlijk altijd in april uit. Maar we hebben aan de voorkant, waar de zon op staat, heel veel grote ramen. Dan wordt het snel warm ( nu al 21 graden ). Lekker toch?!