misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rachel22, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    wat helpt een beetje om de misselijkheid weg te nemen?
    heel de dag door loop ik te kokhalsen,krijg bijna niks naar binnen om te eten.wie heeft tips??:$

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    's Morgens in bed eten voordat je opstaat. Iets lichts, beschuitje met thee ofzo. De hele dag kleine beetje eten en drinken, geen vette of sterk gekruide dingen. Zo ben ik die 1e weken best goed door gekomen ;).

3. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik heb gemerkt dat asl ik eet dat het dan minder word, verder heb ik ook druppeltjes van dr vogel die werken ook redelijk, sterkte ermee ik weet precies hoe je je voelt

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja proberen te eten in de ochtend. Heel licht met beschuit en thee. En proberen even wat langer te liggen.

Als het te erg wordt kun je er ook wat voor halen bij de dokter.

Ik was vanaf 6 weken tot vorige week erg misselijk dus ik weet hoe je je voelt. Vreselijk.

succes en het wordt weer beter.

5. Bri

Bri Niet meer actief

De hele dag door kleine beetjes eten, door uit te proberen kom je er wel achter wat je verdraagt en wat niet.
    Inderdaad: al iets eten voordat je opstaat (dus 's avonds naast je bed zetten). Bij mij werkte fruit 's morgens erg goed, crackers juist helemaal niet.

Gedurende de dag had ik altijd iets van zure snoepjes bij me (van die citroenballen van napoleon) - hoe zuurder hoe beter. Dat drukte de misselijkheid goed weg. Vette dingen vermijden. Sommige vrouwen hebben baat bij gember. Ik vind die altijd al lekker, dus heb ook wel eens wat gemberbolletjes zitten snoepen. Je kunt ook gemberthee proberen.

Sterkte!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja inderdaad. lekker zuur eten

Rennies helpen ook.

7. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    heel erg bedankt voor alle tips!!ga het zeker uit proberen..en hopen dat het snel over gaat

8. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ginger ale! Is van gember en gaat er makkelijk in. Rustig opstaan helpt bij mij ook goed.

sterkte!

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Voordat je opstaat mariakaakjes eten. Hielp bij mij als enigste. Verder kleine porties! Sterkte!

10. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Zorgen dat je geen honger krijgt vooral, smorgens eten voor het opstaan. Bij mij helpt nu sinds een paar weken bruisende dranken drinken,heel de dag door. Hierdoor blijft mijn maag werken en dat helpt echt wel!

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    crackertjes eten
    en tegen de ergste misselijkheid,
    slokje koude cola

Deel Deze Pagina