wat helpt een beetje om de misselijkheid weg te nemen? heel de dag door loop ik te kokhalsen,krijg bijna niks naar binnen om te eten.wie heeft tips??
's Morgens in bed eten voordat je opstaat. Iets lichts, beschuitje met thee ofzo. De hele dag kleine beetje eten en drinken, geen vette of sterk gekruide dingen. Zo ben ik die 1e weken best goed door gekomen .
ik heb gemerkt dat asl ik eet dat het dan minder word, verder heb ik ook druppeltjes van dr vogel die werken ook redelijk, sterkte ermee ik weet precies hoe je je voelt
Ja proberen te eten in de ochtend. Heel licht met beschuit en thee. En proberen even wat langer te liggen. Als het te erg wordt kun je er ook wat voor halen bij de dokter. Ik was vanaf 6 weken tot vorige week erg misselijk dus ik weet hoe je je voelt. Vreselijk. succes en het wordt weer beter.
De hele dag door kleine beetjes eten, door uit te proberen kom je er wel achter wat je verdraagt en wat niet. Inderdaad: al iets eten voordat je opstaat (dus 's avonds naast je bed zetten). Bij mij werkte fruit 's morgens erg goed, crackers juist helemaal niet. Gedurende de dag had ik altijd iets van zure snoepjes bij me (van die citroenballen van napoleon) - hoe zuurder hoe beter. Dat drukte de misselijkheid goed weg. Vette dingen vermijden. Sommige vrouwen hebben baat bij gember. Ik vind die altijd al lekker, dus heb ook wel eens wat gemberbolletjes zitten snoepen. Je kunt ook gemberthee proberen. Sterkte!
Zorgen dat je geen honger krijgt vooral, smorgens eten voor het opstaan. Bij mij helpt nu sinds een paar weken bruisende dranken drinken,heel de dag door. Hierdoor blijft mijn maag werken en dat helpt echt wel!