Is er een tandarts(assistente), die mij kan helpen met de vaktermen?! (begroting)

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ha meiden,
    Ik ben op zoek naar een tandarts/tandartsassistente die mij kan helpen met de vaktermen op een begroting..
    wie o wie helpt mij?!
    Alvast bedankt.

2. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Roep maar :)

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Hoii,
    Het gaat om deze termen..
    mijn man gaat binnen nu een paar weken 1 van zijn tanden verliezen, het gaat om een brug..
    maar nu ben ik benieuwd wat dat gaat kosten.

Bekijk bijlage 439849

4. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Ik snap je vraag niet helemaal. Ik begrijp dat een van zijn voortanden eruit moet. De begroting die je hebt gekregen is voor meerdere soorten oplossingen. Bij een brug moet je uitgaan van zo'n 5-600 per kroon, ga uit van 3 dus ongeveer €1500.

Bij een plakbrug (etsbrug) wordt de tand die is getrokken vastgemaakt aan de twee omliggende tanden.

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Het gaat idd om 1 van zijn voortanden en ik had de tandarts gebeld wat het ongeveer gaat kosten dus had ik gevraagd om de prijzen van een plaatje, een brug en van een implantaat.
    toen kreeg ik dit kosten overzicht.
    Aangezien ik de vaktermen niet snap was mijn vraag hoeveel dit ons gaat kosten aan de hand van deze begroting.

Wat zou jij aanraden in het geval van mijn man? Een plakbrug of een gewone brug?!
    Of vraag ik nu iets heel stoms?

6. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Bij een implantaat moet je echt rekenen op €2500.