hallo moeders, mijn zoontje krijgt morgen weer een prikje. hebben moeders hier al ervaring mee: 11 maanden en prikje? verhogen ze de dosis, en zijn de uitwerkingen anders dan voorgaande? of valt het wel mee?
Ik ben net met Justin geweest. Hij heeft ze om 2 uur gehad maar voor de rest merk ik nog niks, behalve dat ie nu al weer slaapt. Succes!
bedankt voor je reaktie. ik weet dat het per kind kan verschillen. ik vraag dit omdat mijn zoontje nu wat ouder is, en tja... ik weet niet hoe hij nu zal reageren.
Hoi, mijn dochtertje heeft die prik vorige week gehad. Of het ermee te maken had weet ik niet, maar de dag erna heeft ze alles onder gespuugd en veel geslapen. De dag erna was er niets aan de hand. Het ligt aan het kind hoor! Gewoon afwachten
Hier heeft Jayden ook vandaag zijn 11 maanden prikjes gehad. Hij heeft zich de hele middag lief gdragen (als zichzelf) En nu aan het begin verhoging 38.5 Maar ik verwacht niet dat het erger gaat worden. Zo is hij eigenlijk met geen een prikje ziek geweest, dus verbaasde me al dat hij verhoging had.
Jacob heeft er wel veel last van gehad. Was erg huilerig en had koorts, wel iets meer last dan de vorige keer. Maar ja, is bij iedereen toch weer anders. In elk geval succes!
Minder last dan de eerdere prikjes. Wel alles de volgende dag ondergespuugd. Heerlijk over mijn pyjama en ons beddengoed.
Van deze prik heeft Lynn behoorlijke koorts gehad. de overige prikken was het een klein beetje koorts, maar nu liep het tegen de 39 graden. Het was ook maar 1 dagje en toen was alles weer over.
Dianthe heeft er helemaal geen last van gehad. Ik heb helemaal niets aan haar gemerkt, zelfs geen harde plekjes in haar beentjes, wat ze bij de vorige prikjes wel steeds had. Dianthe heeft zelfs niet eens gehuild bij het prikken, ze is echt een bikkeltje!
lars heeft er niet meer last van gehad als van de vorigen. hij had iets van laat me maar ff, lekker in de box om hem heen kijken en lichte verhoging, maar dat heeft ie altijd. ik zie eigenlijk meer op tegen de 14 mnd, want dan krijgen ze er hier een in de arm, en zoontje van een vriendin had daar een hele dikke blauwe plek van
Iris heeft nergens last van gehad met al de prikjes laatst heeft ze de bmr gehad en hier heeft ze ook geen last van gehad
Sophie heeft hem gister gehad,heel de dag nergens last van ( wel lekker wat langer geslapen... ) en gisteravond om 23.00 werd ze wakker,eerst dachten we misschien gepoept of honger ( ze had slecht gedronken om 19.00 ) maar adt was het allemaal niet,maar even gemeten en ze had iets verhoging maar volgens mij best pijn in haar beentje...zetpillentje gegeven en ze is lekker verder gaan slapen! van morgen gelukkig geen verhoging meer! Ik zie ook best tegen op bij de prik van 14 maanden,omdat je best veel hoort dat ze ziekies er van worden....vind ik altijd zo zielig...maar het hoort erbij! Succes ermee!
mijn zoontje heeft niet gehuild bij de prikjes en nadien was hij ook niet heel ziek (de vorige keer wel ), maar hij is wel een week uit z'n doen geweest, ook heel slecht slapen en veel jammeren.
Fenneke heeft er best veel last van gehad. Ze had na de prikken 39,5 koorts en uitslag in haar gezichtje. Verder hangerig en huilerig. Heel zielig..
bedankt voor jullie reacties. mijn zoontje was verkouden en moest erg hoesten. hij heeft vanochtend zijn ontbijt eruit gegooid, toen hij moest hoesten. hij sliep van 10-14 en van 14-15. hij had 39.8 koorts. prikje ging daarom niet door (logisch); hij was ziek! het prikje is nu uitgesteld. volgende week krijgt hij zijn prikje.