Ik ken een Lasse, en nog steeds zie ik een plassende lasser voor me als iemand het over hem heeft... Dus in dit geval echt team man
Ivar is de 2e naam van mijn zoontje. Leuk dus, maar valt wel af. Filan vind ik niet echt als een jongensnaam klinken. En Arvid klinkt mij wat hard in de oren. Wel dank voor de suggesties!
Van jouw lijstje vind ik Midas op zich leuk, maar ik heb toch heel erg de Midas Dekkers associatie en laat ik dat nou echt een VRE-SE-LIJKE man vinden.
Silas Janus Aster Timo Otto Mogen we weten hoe de andere kinderen heten, dan kennen we de stijl een beetje beter.
Fosse vind ik leuk, maar man niet. Otis vind ik wel aardig, maar ik moet toch erg aan de liften en roltrappen denken. Soren is eigenlijk Søren en klinkt me teveel als zeuren in de oren . Ragnar vind ik wel mooi, maar niet als ik het zelf zeg, dan komt de -nar er een beetje kakkineus ofzo uit. De rest vind ik niet zo mooi. Dank voor je uitgebreide inbreng!
Robijn vind ik een meisjesnaam (meisje op de camping vd zomer heette zo) Rudin valt af ivm het eindigen op -in. Abel, Efraïm en David vallen, buiten het feit dat ik ze niet zo mooi vind, af omdat ze te bijbels zijn. Ruven vind ik wel aardig. Die ga ik ik ieder geval in de groep gooien. Wat ik niet genoemd heb valt af. Dank je wel!
Silas hebben we al in de omgeving. Wel leuk trouwens, maar valt dus af. Aster vind ik heel mooi, maar voor een meisje. Janus, Timo en Otto vind ik niks. Namen van de kinderen houd ik privé.
Runar Jefta Faber Mikas / Micas / Milas Amon Kalle Kjeld Lude / Lode Lumen Ronan Stellan Thorben / Thorsten Timber Arden Ruan Roar / Roas Tobe Roemer Mikail / Mikal Nathan Livan Ferran / Ferron / Ferris Tristan Lucan Zion / Zian / Zias Karsten Borre Jorick / Jarick Jevan Heber Kiran / Miran Rumen Ruvan Vesper / Vester Sivar Elmer / Elmar / Almar Jilmar