Nog steeds middenin de zoektocht naar een naam voor onze tweede dochter. Lastig als je verschillende smaak hebt! Ik val nu veel op namen die eindigen op een -e maar ben niet zeker of ik dat wel wil. Dochter eindigd ook op een -e. Ben benieuwd of jullie suggesties hebben niet eindigend op een -e met 2/3 lettergrepen.
Alexis Madelyn Madison Sharona Alyssa Melody Livia Avery Elisa Isabel Isabeau Larissa Madelon Aurelie Safina Amarin Mascha
Hey, lastig he! Hier ook een meisje met een -e en merk dat ik dat toch wel het mooist vind. Maar vind het nooit zo leuk staan.. ik zou zelf ook nooit Anna en vera doen bv... Aan de andere kant zijn het natuurlijk twee individuen dus waarom niet gewoon gaan voor de mooiste naam? Misschien dat dit nog wat voor je is: Florien Manon Marit Evelien Merel Anouk
Elisa en Emma vind ik leuk. Manlief niet helaas. De rest is niet zo mijn smaak, sorry. Mijn man vindt tot nu toe alleen Femke leuk vind ik oké maar aan de andere kant ook weer ouderwets.
Jij gaat voor de Engelse namen en je man voor Friese namen dus als ik het zo hoor. Fem Ivessa Fenne Of kijk eens naar Noorse namen: Elin Ylwa Kirsten Ik hoop dat ik je een duwtje in de goede richting heb gegeven. Wij hebben een gedeelde excel gemaakt en namen een cijfer gegeven om te kijken welke richting we op moesten zoeken. Leuke titel voor dit topic trouwens
Fenna Maeve Melief Lulu Elena Enora Leonoor Amarant Eden Loren Maren Ines Mavis Megan Maudi Laurie Jolee Flora
Liva Renata Riva Yara Bianca Nova Elin Cato Amanda Amber Rowena Fiona Viola Elsemiek Ellemiek Gwenda Pip Lot Suus Yentl Fien Malin Brecht / Bregt Ingeborg Jolanda Miranda Elsa Rosa Pippa Britt Noa Nora / Norah Eleonora Ellenoor Roos Adinda Simona Ingrid Maudy Maura Mara Madea Marea Amadea Floor Noor Poppy Mint Verder nog namen die wel qua letter op de -e eindigen, maar niet qua klank: Lottie Fleurie / Fleuri Jolie Julie Sofie
Voor mij zit de naam er niet tussen Fem is wel leuk maar te kort en staat ook raar met de naam van onze eerste haha. Elena Elin Fabienne Leuk maar is het ook net niet.
Misschien toch overwegen om de naam te laten eindigen op -e dan? Ik weet niet hoe de -e klank bij de naam van je oudste klinkt? Als in Nienke of als in Romée? Of eindigt ie qua schrijfwijze wel op -e, maar niet qua uitspraak (denk aan Danique op zn hollands uitgesproken (Daniek dus))? Als je bijvoorbeeld een Nienke hebt, kun je dus overwegen om je kind Romée te noemen, dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen
Emily Louisa, Louise Lauren Elora Lorena Mariska Eliza Naomi Jayda Nova Feline Amber Sophia, Sofia Anniek, Aniek Joëlla, Joëlle Noëlla, Noëlle Noraly Malou Caitlin Mylène Chiara Livia Siënna Chloë, Chloé