Ons zoontje heeft een korte, stoere naam beginnend met Z. Nu zoeken wij een stoere, korte jongensnaam voor een tweede die er misschien ooit komt Er zijn al SUPER veel namen in de prullenbak beland dus we hebben echt hulp nodig voor inspiratie! Het liefst een naam met 4 letters maar dat is geen harde eis. Geen geknutselde namen en graag een internationale uitspraak. Geen top 10 namen zoals Levi, Noah, Jax etc. Nou, succes he!
Zayn Zion Chase Jace Otis Odin Mylo Boyd Kjell Kjeld Leon Quin / Quinn Of wat meer nederlands klinkende (geen idéé of dat bij de naam van Z. staat...): Jits Mads / Mats Mart Rijk Loek Boet Nino Milo Hugo Brend / Brent Duuk Faas
Ik heb even weggehaald welke de revue al gepasseerd zijn. Dan blijven deze 2 dus over, we vinden ze wel te Nederlands. Nederlandse namen passen helaas niet naast de naam van onze eerste
Weer weggehaald welke al besproken zijn. Ylan vind ik wel leuk, die neem ik mee als suggestie. Joes is ons te NL. Luan vind ik een beetje meisjesachtig. Maaarr, we're getting somewhere
Deze blijven over. Luca, Mika en Pim vind ik niet zo stoer. Sepp spreekt me niet aan. Ilias ken ik er teveel van. Faas en Duuc niet internationaal genoeg. Jules vind ik een tongbreker. Dex staat op ons lijstje! Vinden jullie me nog aardig?
Mike Wes / Wessel Leroy Jack Jones Anthony Matteo Brian Ryan Falco Vince / Vincent Rémy Jackson Elhija Ivan Trevor Trent Trace James
Ik weet niet wat de naam van je eerste is, dus ik typ maar wat namen die ik zelf leuk vind, haha. • Dez • Mase • Kay • Chaz • Jace • Shay • Nate Zoiets? Of zit ik helemaal verkeerd?
HAHAHAH nee nog nietWel "bezig" sinds begin september maar niet op de klok kijkend en als ik het goed gok telkens buiten mijn vruchtbare periode om gesext dus ik had ook nog niet verwacht nu al zwanger te zijnMaar het kan dus heel binnenkort wel zo zijn. Dankjewel schat, jullie ook! Ik hoop echt dat we weer samen zwanger zijn, en dan spreken we af he!
James staat op ons lijstje! Die vind ik super leuk. Trace wordt in NL Trees en dat is een ouwewijvennaam hahaha. Ivan staat ook op het lijstje maar is niet mijn favo. Matteo neem ik mee in de overweging, al denk ik wel gelijk aan jane the virgin. Trent vind ik niet zo. Leuke namen hoor! Deze blijven er over Dez vind ik leuk, man niet zo. En Nate wordt hier Neet en dat vind ik geen leuke associatie. Maar keep it going ladies!
Skip Kick Cole Blake Wess Dane Dean Jake Joël Kane Ike Zeke Chaz Diaz Cruz Nox Jent Tren Trey Troy Yael Evan Ian Iven Jett Floyd Clay Flynn Mans Nand Bruce Bryce Brax Judah Royce Riff Gino Nino Kent Kyan Ryann Rhys Colm Colt Flint Shay Shane Kyle Lyle Lance Drake Xavi Sky Storm Neve Foss Fox Kobe Cody Brody Lee Sloan Logan Denver Tyler Devin Rocco Rico Brad Cooper Colin Nigel Ethan Ace Gabe Gavin
Mijn favo's hieruit zijn Royce, Jett en Troy alleen vind mijn man die alle drie niet geweldig. Goede lijst!
Jim Jive Otis Layne Sol Ward Ty Guy Seal Owen Quinn Seth Sid Dave Hayes Brooks Benz Sway Tag Don Dean Dwight Livay Luca Senna Axel Neil Stach Xem Ryder Alec Lewis Keith Sixten Roman