Haha ik open net dit topic (opnieuw) en vroeg me serieus nog af of ik nog ergens getagd zou zijn. Is het nota bene door jou zelf hahaha Ik had nog niet gereageerd want ik vind de naam van je dochter dus zo bijzonder/uniek dat ik het oprecht moeilijk vind om daar iets passends bij te bedenken! Maar nu je inmiddels wat reacties op anderen hun suggesties hebt gegeven wordt het al wat makkelijker, ik zie dat je vooral van franstalige jongensnamen houdt en laat dat nou net in mijn straatje vallen Persoonlijk vind ik zowel Lux als James niet bij een naam als L. passen, maar heb wel even verder gedacht adhv. Lux: Lucien of Lucius nog een optie? Verder nog.. Le.vin.e en... Amadieu Anjo Antoin Arlon Aster Augustin Averon Beaudion Benja Blaise Blanche Caelen/ Caelan Caesar Cedric Celestin Cyril Dinand Duco Elia Eloï Émil/ -e (kan ook zonder streepje en Emiel is ook nog een optie qua schrijfwijze) Étienne (dito vwb. het streepje) Faber Fabian of Fabien Fedor Felan Ferdi Fernand Ferron Frederíc Gaspard Gideon Gregoire Guilbert Guillaume Gustave Hadrien Harvey Henry (op z'n frans uitgesproken) Hessel Horace Ignace Ilja Imre Isaï Iskander Javier Jérôme Joël Juste Justus Kairi Keano Kyano Kyran Kylian Leandre Lias Lio Lior Louan Lysander Malu Manoah Miel Milas Mingus Mink Nabi Naftali Nando Nazaire Nio Noël Odilon Odin Olaf Pascal Phelan Phileas Phineas Robian Quincy Quentin Quintin Quintijn Quinty Rainier Renard Roland Romain Sébastien (kan ook zonder streepje) Serge Sylvain Sylvestre Tenzin Thibauld Tiba Timéo Ulysse Valentin/ -e Vesper Videl Winand Yannick (j) Yaron (j) Yvain (ie) Zacharie Zitten ook nog wat namen tussen die lijken op de namen uit je huidige lijstje. En aardig wat franse namen.
@hummeltje5 ik vind Étienne dus ook echt zo’n mooie naam. Helaas ook al eens verworpen door man.. echt, die vent maakt het me niet makkelijk. Hij zit letterlijk vastgeroest aan de 2 namen. Maar zelf met nog andere opties komen, ho maar
Soms moet je iets laten marineren, een poos laten rusten en dan weer opdienen als de tijd rijp is Geen andere namen tegengekomen in de lijst begrijp ik?
Wij hebben de app inmiddels uit geprobeerd en ben verbaasd hoeveel matches we hebben. Een aanrader dus!
Ik zou denk ik dwars doen en tegen je man zeggen dat Lux en James het gewoon niet zijn voor jou zodat jullie wel verder moéten zoeken. Je kan altijd later nog zeggen dat je toch terug bent gekomen op een van die twee . Heb niet het hele topic gelezen dus wellicht al genoemd: Kieran Justus Julius Milas Nolan Serge Nevan
Het zal jullie niet verbazen, maar we hebben slechts 2 matches. Waarvan 1 een grapje is van mijn man omdat ik die naam zo mooi vind. De draak! Wat het lastige is, is dat zijn smaak voor meisjesnamen naar het klassieke neigt; Lauren, Sophie etc. Maar bij jongensnamen totaal niet. Terwijl ik daar wel meer van de wat klassiekere namen ben. We komen er vast uit en gelukkig hebben we nog even, maar man wat een bevalling is dit al
Poe hey, en daarvoor moesten jullie hóeveel namen af? Nu ja, één match zou in principe voldoende moeten zijn, toch?
Mijn man was er zo doorheen, hij vond ook nog wel andere namen mooi, maar die had ik niet geliked. Zelf heb ik nog lang niet alle namen geswiped. Één match is zeker voldoende, maar voor nu leg ik nog geen naam vast. Dat heb ik ook duidelijk medegedeeld, hij dwars, dan ik ook Grapje natuurlijk, maar ik wil het allemaal wat tijd geven en wie weet komt er toch nog iets voorbij de komende tijd wat we ook mooi vinden.
O dat scheelt dan al wel dat je zelf nog lang niet alle namen hebt gezien in die app. Dan is er iig. nog hoop dat er mogelijk nog meer matches gaan komen. Goed idee om alles gewoon de tijd te geven. Komt vroeg of laat wel goed
Zit hier misschien wat bij? Evander, Boaz, Silas, August, Roan, Trent, Cassius, Henry, Jasper, Declan, Sebas.