Hallo lieve allemaal, Ik ben een website aan het maken voor een schoonheidssalon, nu kan ik daar wel wat hulp bij gebruiken. Wat vinden jullie bijvoorbeeld belangrijke informatie wat echt op de site moet staan zonder dat je daarvoor hoeft te bellen of emailen? Buiten de prijsopgave en openingstijden om. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Liefs,
Het eerste waar ik aan denk is: Welke behandelingen je aanbiedt en wat daar dan onder valt. Welk(e) product(en) je gebruikt en waar het voor is. Succes!!
Openingstijden Tarieven Contactgegevens Uitleg van de verschillende behandelingen Foto's van de salon
Foto's van voor en na de behandeling. Als klant zijnde wil ik natuurlijk resultaten zien Ik zou ook een contactformulier er op zetten zodat mensen online een afspraak kunnen maken.
voorstellen --> wie werken er met foto`s openingstijden tarieven zowel losse behandeling als pakket Aanbiedingen behandelingen welke behandelinge zijn er en hoe gaat dat. klanten recenties voor en na foto`s uitleg producten die de salon gebruikt foto`s van de salon