Kleding tijdens afvallen

Discussie in 'De lounge' gestart door Slinger, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben (weer) aan het afvallen. Twee keer eerder succesvol afgevallen maar daarna ook weer aangekomen doordat ik een streng dieet volgde en dat niet vol kon houden. Nu besloten dat ik het anders aanpak, rustiger. Ik ben nu 5 kilo kwijt en heb nog 10 kilo te gaan. Ik ga nu uit van ongeveer een kilo per maand dus heb nog een klein jaar voor de boeg. Probleem is alleen dat ik eigenlijk maar 1 setje kleding heb. Ik heb een appelfiguur. Wie heeft kledingtips voor mij? Ik wil graag toch wel 3 setjes kleding erbij en wil max 100 euro per setje uitgeven.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bij Only en Vero Moda heb je op het moment leuke, wijdvallende tops. Basisshirt eronder die er dan nog iets onderuit komt en het kleed al een stuk af :).

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Tricot of overslag jurkjes? Die kun je vaak prima aan met wat verschil in gewicht (kijkend naar toen ik zwanger was ;)).

4. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    100 euro per setje kleding dus blouse en broek? Jeetje voor 100 euro koop ik wel tas vol kleding bij c&a of h&m

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zou gewoon 1 of 2 broeken kopen en een paar shirts. Bij elkaar ben je dan misschien 100 euro kwijt ipv per set.

Als je straks nog eens 10 kilo kwijt bent dan zal dit ongetwijfeld 2 kleding maten schelen.

Ik had altijd maat 46 en na de eerste kilo's heb ik de broeken gewoon aangesnoerd met een riem en een lang shirt erover. Na 10 kilo heb ik 2 nieuwe broeken gekocht en paar shirts. Nu 20 kilo lichter en 3-4 kleding mater kleiner heb ik mijn kast opgeruimd en nieuwe aangeschaft.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Je kunt broeken en rokken makkelijk afnaaien langs de pijp waardoor ze weer prima passen. Of even een plooitje bovenin.

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben ook afgevallen en nog steeds bezig. Ik heb 3 nieuwe (niet al te dure) broeken gekocht. Mijn ervaring is dat je shirtjes wel wat langer kan dragen, ze gaan wijder zitten natuurlijk maar dat vind ik persoonlijk wel leuk staan. Ik zou niet max 300 euro aan kleding uitgeven wat straks als je meer bent afgevallen weer te groot is.

8. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik haal vaak bij de Hema leuke items weg.
    Niet duur en prima kwaliteit voor de prijs.
    Ze hebben nu bv. onderstaand jurkje en zag vanmiddag bij ons ook hele leuke jurkjes hangen met plooitjes aan de zijkant ( t.h.v. de taille ), waaardoor hij ws. plooit op de buik.

9. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Leggings met wat langere t-shirts en jurkjes erop zijn ook heel fijn. En richting de zomer ook goed te dragen.

10. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het hoeft geen 100 euro te kosten, mag ;) bedankt voor de tips! Vero moda en only ben ik van de week geweest, daar zag ik niks. Heb je misschien een plaatje? Een broek en glad shirt draag ik niet graag, dan vragen mensen of ik zwanger ben. Heb nogal een buik. Over dat innemen ga ik ook eens even googlen.

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Welke maat draag je nu?

12. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    O en die van de Hema ziet er ook leuk uit, zoiets zag ik ook bij Miss Etam. De Hema bij ons in de stad heeft echt weinig kleding helaas.

13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Je kan ook online bij de Hema bestellen

14. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    M&S mode heeft ook leuke kleding, weet niet wat voor maat je hebt, dacht dat hun bij 42 of 44 beginnen? ze zijn iig niet zo duur.

15. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Meestal 42, maar bijvoorbeeld een jeans van Only is te klein in 42 en van C&A aan de grote kant.

16. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga vanavond eens even online rondkijken :)

17. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Bovenin de band kan je makkelijk zelf een naadje maken. Even een klein beetje samenvouwen en dat toelopend vastnaaien. Kan je zelf ook met de hand doen eventueel.

18. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ts waar woon je? Heb misschien wel wat voor je! Ik ben wat kilo's kwijt. Ga nu een beetje richting maat 40

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Zoiets bedoel ik bijvoorbeeld. Deze tops zijn ruimvallend waardoor ze je buik verbergen. Ik heb geen plaatje van zoiets met een basishemdje eronder maar je moet het eens aanpassen, staat echt leuk. Die tip kreeg ik toen bij de Vero Moda. Ik geloofde er eerst niks van maar het kleed fijn af en als je afvalt hoef je niet gelijk wat nieuws te kopen omdat het ruim vallend hoor te zijn. Mocht je dit niet mooi vinden, ze hebben ze in allerlei kleuren en motiefjes zag ik.

Dat vest is trouwens ook heel leuk! Die heb ik dinsdag gekocht. Is een dunne stof maar valt heel mooi. Verbergt ook het een en ander :)

20. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik heb gekozen voor jurkjes. Die kan ik net wat langer doordragen. Broeken die niet aansluiten sluiten op de kont vind ik echt lelijk dan heb je zo'n hobbezak aan.

Deel Deze Pagina