Voor jou, Jojo Moyes De Cirkel, Dave Eggers De ontsnapping, Heleen van Royen Bericht uit Parijs, Guillaume Musso Voor ik ga slapen, S.J. Watson De Dollarprinses, Nummer Twintig, Karyn Bosnak Beach Babylon, Imogen Edwars-Jones Bachelorette nr.1, Jennifer O'Connel De Schone Dumpster, Johanna Edwards Tot na de reclame, Anita Notaro Moviegirl, Clare Naylor & Mimi Hare Spoorloos, Chris Niles Single van Beroep, Thom Arisman Hollywood, Ilse Spall Chanel Chic, Gossip & Gucci, Lauren Weisberger
Hihi, ik ben zelf kraamverzorgende maar wordt er nou niet bepaald geïnspireerd door hoor haha. Ik houdt het gewoon bij mijn normale werkzaamheden Ik heb hem niet als ebook maar als echt boek. Ik kan niet wennen aan digitaal lezen en geef nog altijd de voorkeur aan een echt boek.
De wraak van prada, net uit, erg leuk boek die je ook even kunt wegleggen. De kraamhulp van Esther Verhoef is besteld Winterberg ook net gelezen, leuke triller al vind ik die van Suzanne altijd een beetje matig en voorspelbaar dan bijvoorbeeld Karin Slaugter en Tess Gerritsen
Al een idee wat voor soort boek je wilt? Heb je wat in gedachten mag je me pb-en. Heb ontzettend veel ebooks.. +- 6000 Liefs!
Ik heb eventueel het boek de kraamhulp van esther verhoef, en ook al die Erotiek boeken die hier beschreven staan..
Hoe ik mijn collegegeld betaalde van Marc Acito! Ik heb het boek zo vaak gelezen maar ik kan er nog steeds erg om lachen. En the nanny diaries vond ik ook erg leuk om te lezen.
Ook een heel leuk boek is "in verwarring "van Esther roest. Hij is eerst inderdaad verwarrend maar in eens valt alles op zijn plek en dan weer een heel onverwacht plot ik hou er van. Is haar eerste boek en schrijft nu het vervolg. maar je kan hem alleen kopen via .boekvandeplank.nl Valt een beetje in de categorie tess gerritsen en nicci french
owjee is t zo erg?? ik moet mn eerste kindje krijgen haha wou het boek lezen tijdens ziekenhuis opname.. beter een ander lezen dus?
De kraamhulp is een geweldig boek!! Echt spannend vanaf bladzijde 1 kon ik haast niet stoppen met lezen en het einde is helemaal geweldig, had ik niet verwacht. Echt super boek. Ach ja ben zwanger van de 2e maar dat heeft me niet weerhouden. Hij is geweldig.