Ik ben begonnen in de kraamhulp maar op blz 100 gestopt met lezen. Op het moment heb ik iets teveel hormonen in mijn lijf om dit soort boeken te kunnen lezen. Terwijl ik normaal echt alles kan hebben. Maar je kan het natuurlijk proberen wie weet vind jij het helemaal niet erg om erover te lezen.
Heerlijke boeken van Jill Mansell! Echt aanraders, ze zijn luchtig, romantisch maar vooral met humor beschreven. Echte ontspan-boeken.
Chantal van Gastel heeft ook leuke boeken, lezen lekker weg. "Geknipt voor jou" vond ik ook erg leuk en heb er nog eentje staan van haar maar kom ff niet op de titel
Had je er echt moeite mee?? Echt dat kan ik me niet voorstellen. Als kraamvrouw was die Didi ook wel heel naief zeg
Nou, ik ben vrij nuchter dus ik handel dit prima. Maar ik heb na mijn bevalling 6 dagen in het ziekenhuis gelegen, mijn man en ik waren prima op elkaar ingespeeld en we wilden geen kraamzorg. Deze heeft dat wel doorgedrukt en mij toen onzekerder gemaakt dan nodig. Achteraf kijk ik er niet heel fijn op terug dus dat naieve snap ik wel hoor, van didi. maar ik heb het nog niet uit ( en nog een dikke vette waslijst aan klussen liggen, maar door dat stomme rotboek kom ik er niet aan toe)
Ja tuurlijk is ze naïef en ik heb het boek nog niet uit. Komt wel na mn zwangerschapof misschien dat ik over een paar weken denk ik wil toch weten hoe het afloopt. Ik ben ook niet bang nu voor kraamhulpen ofzo hoor. Maar ik vind vooral wat ik tot nu toe gelezen heb heel zielig voor het kindje. Ik weet natuurlijk niet hoe het afloopt maar kan dat gewoon ff niet hebben op het moment ( ik zit ook al te janken als ik naar het programma 'kleine baby's grote zorg kijk) haha dus ik kan niet zoveel hebben op het moment.
Nou dan raad ik je aan om idd niet verder te lezen want ze wordt nog gemener tegen de baby :x Maar this een erg mooi boek.
Misschien off topic, maar voor de liefhebbers: ik heb een hele stapel veelal nieuwe boeken liggen, waar ik graag een goede bestemming voor zou willen. Ik hoef er niets voor te hebben, behalve de verzendkosten, maar als ik iemand met een paar boeken blij kan maken, pb me maar. Over het algemeen zijn het ook allemaal boeken die lekker, luchtig weglezen. Dus geen zware kost.
Ik heb de kraamhulp net uit... vind het niet het beste boek van esther had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Vond hem ook niet mega spannend. Hier ook zwanger maar geloof nooit dat ik zo met mij laat sollen
De I heart ....... Serie van Lindsey Kelk lezen ook heel makkelijk weg! (Zijn in tegenstelling tot wat de titel doet vermoeden ook in het Nederlands geschreven met dezelfde titels)
Ik heb het boek vanmiddag gelezen en ben het met je eens. Het einde kwam te snel en de laatste actie was ook te kort.