Hi meiden, Wij komen er nog totaal niet uit met de naam voor onze zoon Het lijstje veranderd ongeveer iedere week. We stoeien nu een beetje met: Boris Tigo Finn. Ook wel leuk, maar vallen door onze omgeving af: Luc Thijs Bram Tom Tim. We vinden heel veel van de Top 100 namen leuk of ok, maar eigenlijk willen we toch liever geen Sem380. Ben benieuwd of iemand nog ieen leuke suggestie heeft, want tot nu toe zijn we nog niet echt ergens enthousiast over.
Dan vind ik zelf Finn het leukste van je lijstje. Moeilijk he, wij vonden het ook zo lastig voor onze kleine man. 1 week voor de bevalling zijn we nog geswitcht van naam We zijn helemaal tevreden over de naam trouwens. Het past echt bij hem!
Haha, dat zal ons ook wel gebeuren. En nu weer zwanger, gefeliciteerd! Moet je dit keer ook nog een naam verzinnen die een beetje bij zijn of haar broertje past
Finn en Tygo vind ik erg leuk! Ik heb ook al een lijstje liggen waar ik leuke namen op schrijf. Ik noem er even een paar op: Lucas, Cas, Sven, Melle of Milan?
Dank je wel Ja dat wordt nog een hele uitdaging Ik denk dat we dit keer een meisje krijgen, maar het wordt er nog niet makkelijker op
Vind van het lijstje Finn het mooist, Vind jongensnamen echt heel moeilijk om te bedenken,meisjes namen een stuk makkelijker
Hou op, schei uit, wij liggen ook met jongensnamen overhoop . Boris vind ik erg leuk. Finn is ook leuk, Tigo vind ik persoonlijk minder. Lucas en Milan zijn ook prima namen (vooral Lucas vind ik erg mooi), maar je geeft aan geen al te populaire naam te willen, en dat zijn volgens mij, naast Sem, zo'n beetje de meest populaire namen van het moment .
Tom / Thom vind ik leuk! Boris en Finn ook wel. Maar die worden het dus niet. Hier nog wat ideetjes: Bas Ben Boaz Cas, Casper / Kasper Eric / Erik Floris Flynn Giel / Chiel Ivar Jarne Jasper, Jesper Jibbe Jim Jip Joas Job / Jop Joep Jonas, Jonah Joost Joren, Jorn Joris Jos Jules Julius Jurre Justus Kaspar / Caspar Koen / Coen Lars Lex Lucas / Lukas Marijn, Marlijn Mats / Mads Max Merijn, Merlijn Micha Mick Niek, Niels, Nils Noam Oscar / Oskar Pim Rik / Rick Robbe Roel Ronan Sam Siem, Simon Sjors Stef Sten, Stan Teije Teun Timo Tobe Tobias Vico Victor / Viktor Wessel
mijn oudste zoon heet Jarno en mijn jongste zoon heet Milan. verder vind dik vince, ruben en daan ook heel leuk succes
Onze oudste heet Vincent, de tweede Silvan. Ik had de tweede liever Elvis genoemd, maar dat vond manlief niet mooi. Verder hadden we voor jongensnamen op het duo-lijstje: Hugo, Timo en Eli. Mijn man is wat namen aangaat wat gereserveerder dan ik. Ik vind namen als Storm, Dex(ter), Ax(e)l ook erg leuk, maar ja, die vielen al af voordat ik ze goed en wel uitgesproken had. Giel vonden we ook een hele leuke naam, maar die viel af omdat hij rijmt met onze achternaam.
Oh wat vreselijk moeilijk he?! Wij komen er ook maar niet uit.. Storm, ja ik vind het ook best wat hebben, maar die krijg ik er hier ook echt niet door hoor. Namen genoeg, maar de meeste zijn idd leuk maar wel erg populair.
Ik vind Finn heel leuk, maar wel erg populair en tegenwoordig wordt de naam ook aan meisjes gegeven. Raf Brent Stef - Steef Quinn Lex Jens Mart Phil Stan Jorn Loek Ralf Mels Rowin Dion - Deon Fabian Yannick Tristan Jurrian - Jurriēn
Bedankt meiden! kan wel weer wat gaan opperen thuis. Maar inderdaad, ML is ook wat gereserveerder hier. Zo jammer als e eindelijk een naam leuk vind en hij weer afgeketst wordt :s