Hoi allemaal, We hebben al een zoontje van bijna 2 en ik ben nu in verwachting van een tweede kindje. Ook dit is een jongetje. Leuke meisjesnamen hebben we in overvloed, maar een jongensnaam vinden we heel moeilijk. Misschien hebben jullie ideeën? Grote broer heet Thijmen en we willen iets wat daar bij past. We hebben al gedacht aan namen als: Merijn Pepijn Jelte Jasper
Wat grapping, ik ken een thijmen met een jonger broertje Merijn. En anders... Thijmen en Jesper Thijmen en Jonah Thijmen en Beau Thijmen en Manuel Thijmen en Floris Thijmen en Lucas Thijmen en Maxim Thijmen en Xander Thijmen en Victor Thijmen en Lennard Thijmen en Vince(nt) Thijmen en Roeland Thijmen en Nathan Thijmen en Hugo
Leuke naam Thijmen! Zo had ik mijn oudste willen noemen als die naam niet al vergeven was. Wat ik ook leuk vind daarbij is Casper, Florian of Max
Ik ken een Thijmen en Ruben, dus die combi klinkt voor mij heel logisch. Anders misschien: Simon Julian Robin Sebas Jules Jauke Aaron Daniël Oliver Basten Micha
Jelte, hidde, fedde, jesper en jurre en stonden op ons lijstje samen met Tijmen. Ik zou zelf niet weer voor een ij kiezen maar dat is persoonlijk natuurlijk.
-Maarten -Arne -Julan -Midas -Melle -Jens -Yorick -Yannick -Joost -Sander -Siebren -Jilles -Quinten -Marc -Jordi/Jordy -Luc/Lucas -Jonas -Matthijs -Gijs -Krijn -Feije/Sije -Bastijn -Jorg -Silven
Dank allemaal voor de reacties! Er zitten wel wat leuke namen bij, maar nog steeds niet een "ja-dat-is-'m"-gevoel bij een naam helaas. Met Thijmen hadden we dat meteen en ik begin me af te vragen of we dat überhaupt nog gaan hebben met een jongensnaam, want de meeste namen hebben we inmiddels toch al wel een keer ergens gehoord/gezien. Ik vind zelf Sybren, Fedde en Jilles wel leuk, maar mijn man niet. Florian vinden we wel allebei leuk en Hessel ook wel. Maar toch niet dat "ja!"-gevoel, misschien komt dat nog..? En meer suggesties zijn welkom
Dat gevoel herken ik wel. Bij ons nog geen tweede op komst, maar ik ben wel aan het nadenken over wat ik dan een leuke naam zou vinden. Uiteindelijk kom ik toch weer steeds terug op dezelfde namen. Er zal bij jullie vast 1 blijven hangen die goed voelt ergens de komende maanden!