Enkele weken geleden poogden mijn vriend en ik diverse malen via een leeg toiletrolletjes het hartje te horen van de beeb...telkens niets... Vanmorgen zat hij op het toilet, ik liep uit bed zijn kant op en zet hij voor de grap zijn oor aan mijn buik...hij hoorde overduidelijk het hartje!! Wat GRAPPIG zeg!! Sorry, misschien ben ik een beetje overenthousiast, maar ik wist helemaal niet dat dit zo makkelijk kon nu!! haha....(wilde ik even delen)..
Leuk is dat, he ?! Was bij ons ook helemaal feest op het moment dat het voor het eerst lukte... Was hier overigens een week of 6 geleden al goed te horen, maar we hebben wel gemerkt dat het erg afhangt van hoe de kleine ligt. Soms ligt ie helemaal achterin, lijkt wel, dus dan hoort manlief niets, alleen mijn hartslag
Haha ja inderdaad, ik las er toevallig van de week iets over in een blad maar wist niet dat het echt kon. Toch maar eens proberen dan.
Las het net in het boek van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Super grappig boek(je) trouwens... Ook maar eens over een tijdje uitproberen dan, lijkt me wel grappig