Nu al winterjas aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door erlida, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Het is te koud buiten voor de zomerjas,maar bij de winterjas ben ik bang dat ie niet warm genoeg meer is als het echt koud word.Hoe lossen jullie dit op vind het erg lastig namelijk.Ikzelf heb wel de winterjas al aan,maar ik ben een echte koukleum 8-[ .Dus welke jas kan ik mijn dochter aandoen?

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    eerlijk gezegd zou ik nog even wachten met de winterjas. Wat je zelf ook al zegt, het wordt nog kouder en dan is de jas niet warm genoeg meer. Zelf hanteer ik de 15 graden grens. Daarboven is zomerjas, daaronder is winterjas (of een extra truitje onder de zomerjas).

wup

3. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Hier heeft ze nog gewoon haar vestje aan. Als je nu al een winterjas aandoet, wat wil je dan wel niet aandoen als het echt kouder gaat worden.

4. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Ik heb van mijn moeder een tussen jas gekregen. Ze had die bij de c&a vandaan voor 3 euro (in de aanbieding) Deze is dikker dan een zomerjas en dunner dan een winterjas. Ze hebben zulke jasjes ook wel eens bij zeeman en de wibra. Zo heb je voor weinig geld een goede warme overbrugging voor de herfst.

Annemarie

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Hier ook gewoon vestjes.

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hier nog gewoon een vest of een zomerjasje aan. Maar vandaag heb ik hem wel een romper met lange mouwen aangetrokken, met daarop een witte blouse met lange mouwen en daarop een poloshirtje met korte mouwen. Moet toch warm genoeg zijn als ik hem buiten zijn zomerjasje aandoe.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Och jeetje, ben bang dat Kylian net als papa en mama is en een goede kachel heeft, die heeft afgelopen zaterdag voor het eerst zijn zomerjas aangehad :oops: over zijn tshirt met lange mouwen.
    En dan nog niet eens dicht.

Moet wel zeggen dat ik het vandaag wat killer vond dus hij heeft vandaag een dunne trui aan maar dan geen hemd.

Groetjes Anita

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zat ook al een beetje in dubio.. vind het ook leuk om haar d'r nieuwe winterjas aan te trekken :oops: .. Hier nu een extra vestje als we op de fiets gaan.. In de wandelwagen ( met voetenzak) en weg met de auto alleen haar zomerjasje..

Vind het ook raar weer.. als de zon schijnt is het meteen warm en anders is de wind weer koud :rolleyes:

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het is nog boven de 15 graden!
    Hier voorlopig nog geen winterjas hoor, veel te warm! Gewoon wat warmer aankleden.

10. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Hier zomerjas met stoere bodywarmer erover.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    hier voorlopig ook geen winterjas, maar mano heeft ook nog gewoon een shirtje met korte mouwen en een zomerjasje aan, hij heeft het namelijk erg snel warm, net als mama

12. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier is het spijkerjasje weer in gebruik, evt nog met een bodywarmer erover als het nog wat kouder wordt! Als je nu de winterjas aandoet, heeft ze er straks niks meer aan.

13. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Hier gewoon een dun vestje. En in de wagen zit een warme voetenzak.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier nog gewoon van die joggingvestjes aan als jasje..
    en dan romper zonder mouw met tshirt lange mouw..of zelfs zonder mouw.. :oops:
    ook geen deken of voetenzak in de wagen..
    Het is toch ook nog niet zo koud.. :rolleyes:

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier haar spijkerjasje of een iets dikker vest, maar echt nog geen winterjas hoor dat is veelste warm. ik las dat iemand de voetenzak al gebruikt dat is toch ook veelste warm?

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa heeft gewoon een vestje aan als we naar buiten gaan (wel in de voetenzak in de wagen). als er veel wind staat een bodywarmer eroverheen omdat alyssa het liefste de voetenzak naar beneden schopt.
    een winterjas moet ik nog kopen, dus die kan ze nog niet eens aan.

liefs doris

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    hier nog gewoon een zomerjasje hoor! Het is hier nu 21 graden!

18. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik gebruik ook nog geen winterjas(heb er nog niet eens 1)
    gewoon een (dik) vest

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Britt draagt net sinds vorige week haar zomerjas.
    Ze heeft het zo warm, is net als haar papa die heeft zelfs in de winter geen jas aan :rolleyes:
    Nu heeft ze wel shirts met lange mouw aan.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik gebruik de voetenzak ook nog niet. Gewoon lange broek met sokken en sloffen.
    Ik loop zelf nog zonder sokken zonder het koud te hebben en je moet denken in wat je zelf aan hebt + 1 laagje toch!

Deel Deze Pagina