Het is te koud buiten voor de zomerjas,maar bij de winterjas ben ik bang dat ie niet warm genoeg meer is als het echt koud word.Hoe lossen jullie dit op vind het erg lastig namelijk.Ikzelf heb wel de winterjas al aan,maar ik ben een echte koukleum 8-[ .Dus welke jas kan ik mijn dochter aandoen?
eerlijk gezegd zou ik nog even wachten met de winterjas. Wat je zelf ook al zegt, het wordt nog kouder en dan is de jas niet warm genoeg meer. Zelf hanteer ik de 15 graden grens. Daarboven is zomerjas, daaronder is winterjas (of een extra truitje onder de zomerjas). wup
Hier heeft ze nog gewoon haar vestje aan. Als je nu al een winterjas aandoet, wat wil je dan wel niet aandoen als het echt kouder gaat worden.
Ik heb van mijn moeder een tussen jas gekregen. Ze had die bij de c&a vandaan voor 3 euro (in de aanbieding) Deze is dikker dan een zomerjas en dunner dan een winterjas. Ze hebben zulke jasjes ook wel eens bij zeeman en de wibra. Zo heb je voor weinig geld een goede warme overbrugging voor de herfst. Annemarie
Hier nog gewoon een vest of een zomerjasje aan. Maar vandaag heb ik hem wel een romper met lange mouwen aangetrokken, met daarop een witte blouse met lange mouwen en daarop een poloshirtje met korte mouwen. Moet toch warm genoeg zijn als ik hem buiten zijn zomerjasje aandoe.
Och jeetje, ben bang dat Kylian net als papa en mama is en een goede kachel heeft, die heeft afgelopen zaterdag voor het eerst zijn zomerjas aangehad over zijn tshirt met lange mouwen. En dan nog niet eens dicht. Moet wel zeggen dat ik het vandaag wat killer vond dus hij heeft vandaag een dunne trui aan maar dan geen hemd. Groetjes Anita
Ik zat ook al een beetje in dubio.. vind het ook leuk om haar d'r nieuwe winterjas aan te trekken .. Hier nu een extra vestje als we op de fiets gaan.. In de wandelwagen ( met voetenzak) en weg met de auto alleen haar zomerjasje.. Vind het ook raar weer.. als de zon schijnt is het meteen warm en anders is de wind weer koud
het is nog boven de 15 graden! Hier voorlopig nog geen winterjas hoor, veel te warm! Gewoon wat warmer aankleden.
hier voorlopig ook geen winterjas, maar mano heeft ook nog gewoon een shirtje met korte mouwen en een zomerjasje aan, hij heeft het namelijk erg snel warm, net als mama
Hier is het spijkerjasje weer in gebruik, evt nog met een bodywarmer erover als het nog wat kouder wordt! Als je nu de winterjas aandoet, heeft ze er straks niks meer aan.
Hier nog gewoon van die joggingvestjes aan als jasje.. en dan romper zonder mouw met tshirt lange mouw..of zelfs zonder mouw.. ook geen deken of voetenzak in de wagen.. Het is toch ook nog niet zo koud..
hier haar spijkerjasje of een iets dikker vest, maar echt nog geen winterjas hoor dat is veelste warm. ik las dat iemand de voetenzak al gebruikt dat is toch ook veelste warm?
alyssa heeft gewoon een vestje aan als we naar buiten gaan (wel in de voetenzak in de wagen). als er veel wind staat een bodywarmer eroverheen omdat alyssa het liefste de voetenzak naar beneden schopt. een winterjas moet ik nog kopen, dus die kan ze nog niet eens aan. liefs doris
Britt draagt net sinds vorige week haar zomerjas. Ze heeft het zo warm, is net als haar papa die heeft zelfs in de winter geen jas aan Nu heeft ze wel shirts met lange mouw aan.
Ik gebruik de voetenzak ook nog niet. Gewoon lange broek met sokken en sloffen. Ik loop zelf nog zonder sokken zonder het koud te hebben en je moet denken in wat je zelf aan hebt + 1 laagje toch!