Ik weet sinds zaterdag dat ik wondroos heb. Nu ben ik onder behandeling bij een behandelaarster (GGZ) voor complexe ptss en borderline. Ik sta op het punt om de dgt groepen in te gaan. Nu heb ik een best strenge behandelaarster die zegt dat ik gewoon moet komen tenzij er iemand op sterven ligt. Nu hebben we het nooit gehad over ziek zijn etc. Aan die wondroos kan ik niks doen, had het liever NIET dan wel, nog nooit zo'n pijn gehad. Maar goed ik ben dus niet in staat om daarheen te gaan ( moet ook rust houden ) en zit er zooo tegenop om haar dadelijk te bellen! Dit is echt overmacht.. kan ze me hiervoor een rekening sturen?? Ellende allemaal, heb ik weer..
Gewoon afbellen, dit is overmacht denk ik, en ja als ze dan een rekening stuurt is het je nog niet waard om te gaan!
GEwoon afbellen, je kan er behoorlijk ziek van zijn. Buiten dat kan het ook nog besmettelijk zijn dus ik zeg thuisblijven.
J kunt toch belenen zeggen.. Dit is het geval.. Ik voel me onwijs beroerd EN het is besmettelijk.. En dan kijken wat zij er van vind? Volgens mij zijn ze met dat soort groepen zo streng omdat mensen nog weleens ontwijkend gedrag vertonen als ze naar zoiets gaan. Maar soms... Kun je er echt niks aan doen uiteindelijk