op zoek naar een mamafiets

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Jeszss, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier vorige week een Gazelle Bloom besteld met twee Yepp stoeltjes! Hele fijne stoeltjes zijn het!!
    Ik had geen andere keuze dan voor de Gazelle te kiezen want ik had een framemaat 61 nodig!

Overigs, de winkelprijs is 899,- maar op internet kun je hem vinden voor 719,- en dat is dan ook de prijs die ik er voor betaald heb bij de fietsenmaker. :)

2. jp87

jp87 Actief lid

26 okt 2011
    275
    22
    18
    Gazelle bloom met qibbel stoeltjes.
    Erg fijne fiets

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb een (gewone) Cortina U4, een ruime damesfiets waar prima een voor- én achterstoeltje op kunnen. Ik heb nog ruimte genoeg (ik heb het nog niet geprobeerd met hoogzwangere buik, maar tis echt redelijk ruim), mand voorop voor de zooi die je meesleept. En ik ben heel blij dat ik niet zo'n raar groot stuur heb of een heel erg 'moederige' fiets, maar ook nog een beetje leuk en hip ;)

Oja, ik heb wel een dubbele standaard en stuurslot, zit standaard op deze fiets. Ik vind het fenomeen 'mamafiets' persoonlijk wat overtrokken, als je goed oplet zijn er veel meer fietsen mogelijk en dat scheelt best geld!

4. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik wilde ook geen mama fiets (alleen het woord al ;)), ik heb de Gazelle Miss Grace met Yepp zitjes en mand voorop.. Gaat prima :)

Cortina hoor ik om mij heen mindere verhalen over..
    Fietst zwaar, snel deuken in het aluminium...

Deel Deze Pagina