Hier vorige week een Gazelle Bloom besteld met twee Yepp stoeltjes! Hele fijne stoeltjes zijn het!! Ik had geen andere keuze dan voor de Gazelle te kiezen want ik had een framemaat 61 nodig! Overigs, de winkelprijs is 899,- maar op internet kun je hem vinden voor 719,- en dat is dan ook de prijs die ik er voor betaald heb bij de fietsenmaker.
Ik heb een (gewone) Cortina U4, een ruime damesfiets waar prima een voor- én achterstoeltje op kunnen. Ik heb nog ruimte genoeg (ik heb het nog niet geprobeerd met hoogzwangere buik, maar tis echt redelijk ruim), mand voorop voor de zooi die je meesleept. En ik ben heel blij dat ik niet zo'n raar groot stuur heb of een heel erg 'moederige' fiets, maar ook nog een beetje leuk en hip Oja, ik heb wel een dubbele standaard en stuurslot, zit standaard op deze fiets. Ik vind het fenomeen 'mamafiets' persoonlijk wat overtrokken, als je goed oplet zijn er veel meer fietsen mogelijk en dat scheelt best geld!
Ik wilde ook geen mama fiets (alleen het woord al ), ik heb de Gazelle Miss Grace met Yepp zitjes en mand voorop.. Gaat prima Cortina hoor ik om mij heen mindere verhalen over.. Fietst zwaar, snel deuken in het aluminium...