Op zoek naar een megabed!

Discussie in 'De lounge' gestart door joyce1838, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een bed van 2.00 bij 2.20 (ik vertel altijd heel stoer dat ik een bed heb van 44000cm28)), en ik kan zo'n megabed echt aanraden! Heeeeerlijk :D

2. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een bed hier van 2.00 bij 2.00, gratis af te halen ;) Matrassen zijn misschien niet meer helemaal super, maar kan je altijd nieuwe voor halen als ze niet meer lekker liggen.

3. wij hebben 1.60 bij 2.00 een boxspring
    Manlief is 2 meter , maar kan gewoon zijn voeten kwijt hoor
    Als je 220 pakt, moet je al het bedlinnen weer aanpassen
    Dat moet ik met ons dekbed ook, dat is 240 bij 220
    Er zijn soms hele mooie hoezen, maar die gaan dan niet tot 220

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hi dames,
    leuk al reacties, ik moest werken vandaag dus vandaar nu pas mijn reactie
    ik bedacht me later dat ik misschien wat heb overdreven in de lengte;). ik ben zelf maar 1.68 en mijn vriend 1.80. dus misschien is 220 dan wel een beetje belachelijk:) maar goed na uitvoerig overleg hebben we wel besloten dat het wel belangrijk dat die lekker breed is. Want we liggen elkaar nu echt in de weg en hebben er soms zelfs `s nachts ruzie om.
    Hij ligt zo dicht op me dat hij gewoon in mijn gezicht ligt te hijgen, of met zijn kont in mijn rug zit te duwen.

@eltime je hebt een pbtje

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    :D met jullie lengte heb je dan idd niet per se 2m20 lengte nodig.

Maar de breedte is wel lekker, 1m80 breed is vergelijkbaar met 2 éénpersoonsbedden tegen elkaar.

Ik zei laatst nog tegen m'n man dat het zo relaxt is omdat er ook altijd nog makkelijk een kind tussen past als er weer eentje aan het spoken is :D

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    gelukkig worden onze meiden `s nachts nooit wakker om bij ons in bed te komen liggen, want anders wordt het denk ik echt vechten:D

Wij houden een beetje van de brocante look. Mooie sierlijke vormen enzo. het idee van de lattenbodem op pootjes in ook wel wat. mijn vriend kan misschien anders wel zelf een hoofdbord maken.
    Als we een bed gevonden hebben, hebben we dus een super mooi hand gemaakt marokkaans bed te koop:D. Als je dus van knus houdt:p

Deel Deze Pagina