Helllpppp Ik heb een hotelbon voor 3 overnachtingen.. MAar snap niet helemaal wat ik nou moet doen. Op die voucher staat 40 euro... Maar als ik een hotel wil boeken is dit bedrag meer als 300 euro... Er staat in de die voucher dat ik tegen inlevering van die bon 3 gratis nachten in een hotel kan slapen.. Maar straks boek ik en moet ik dus 260 euro betalen.. Of is dit niet het geval?! Wie weet dit?
Een hotelbon is volgens mij voor het bedrag van 40 euro, alleen ben je wel verplicht om er te ontbijten en dineren. Dan zit je alsnog op een heel bedrag! Maar volgens mij hoef je voor de overnachtingen dus maar 40 euro te betalen.
Volgens mij kan je met een hotelbon niet online reserveren, maar moet je het hotel bellen en dan erbij zeggen dat je een hotelbon hebt... Je bent dan idd wel verplicht om daar te ontbijten en dineren en dat bedrag komt er nog apart bij.
Maar die bon heb ik gekocht voor 40 euro zodat ik 3 nachten ergens gratis kan verblijven.. Ik weet dat je er moet eten en ontbijten heb een hotel gevonden waar dat dus niet zo duur is en die wil ik graag boeken.. @ Josje het hotel is in Luxemburg en ik spreek die taal niet
Dan hoef je voor de overnachtingen alleen 40 euro te betalen. Dat is het voordeel van een hotelbon en ze verdienen toch aan je omdat je met 2 personen daar eet en drinkt. Anders had je dat misschien ergens anders gedaan en hebben zij die inkomsten niet.
Kun je ze niet mailen? Dan stuur je toch gewoon in het Engels een mail? Merk je vanzelf of ze dat ook spreken