Hallo, voor ons meisje zijn we er al uit welke naam we geven. Alleen willen we graag een 2e naam, liefst Engels en niet te lang. Welke vinden jullie het mooiste bij elkaar overeen komen of hebben jullie nog meer suggesties?
Ik vind Jade het leukst, maar wel met de Nederlandse uitspraak en jij bedoelt denk ik de uitspraak djeed. Daarom heb ik op Fay gestemd
Ja klopt uitspraak als Djeed en niet als Jaa-de want dat vinden wij niet mooi op elkaar aansluiten qua klank dat is een wereld van verschil.
Hayley Jade. (Djeed) zou niet op zn Nederlands uitspreken inderdaad, dat klinkt voor geen meter met een Engelse voornaam. Ik vind schrijfwijze Hailey trouwens wel veel mooier en vrouwelijker, Hayley vind ik meer jongensachtig.
Ja precies dat vind k ook. Klinkt echt niet met een Engelse voornaam. Heb inderdaad overwogen de spelling anders te doen maar mijn man wilt hem graag op de klassieke manier en anders gaat de naam ook teveel lijken op de naam van een kennis al heet ze niet zo maar wel iets in dezelfde trant en andere voorletter.