Wij zouden heel erg graag willen trouwen op deze locatie. we zijn ook al langs gereden en willen met de tijd een afspraak maken het in het echt te bewonderen. Alleen kost het gewoon een hoop geld. Ze hanteren standaard all-inclusief tarieven. Wat neer komt op 3000euro voor eten en drinken voor 40 man. Van 18:00 tot 24:00 compleet verzorgd. Maar nu ios het volgende ik heb maar max 20 man die ik wil uitnodigen. Dus best sonde maar het is wel echt mijn droom locatie hoor Iig, mijn vraag is zijn er hier al mensen getrouwd of weleens binnen geweest? Kortom ervaringen zijn welkom!
Uit eten geweest, mooie uitstraling (hout) en buitenom prachtig. Het eten was erg lekker en luxe, wel dat je niet enorm veel krijgt en niet zoveel keuze hebt als een 'normaal en standaard restaurant' maar dit is vaak zo bij gerechten die exclusief zijn natuurlijk.
Dat is zo ja. Maar goed je mag zelf bepalen wat je wilt dan. a la carte of buffet en zelfs (heb ik nagvraagd hahaha) hamburgers, sate en patat kan geregeld worden Ik vind die stijl zo mooi. Ook niet strak enzo, is niets voor ons. Net een klein elfen-dorpje