Van harte gefeliciteerd. Leuk hoor drie jongens. Qua namen, lastig maar ga toch een poging doen Eljo Thorben Osbaldi Matthias Jaoa Aiden Anas Magne Magnus Odan Hisai Niall
en zie, daar is zoon nummer 3! Proficiat Nog wat namen er in gooien: Collin Mylo Cody Finley Lenny Arviel Mano (met klemtoon op -aa) Morris Mason Rowan
Ik denk ook nog aan: Fedor Junus Miro Rhys (klinkt als Ries met een lang aangehouden ie) Connor Lionel (maar met Samuel wel wat raar) Idris Felix Linus Magnus
Julan Omar (toch een O) Imre/Emre Elai (al vind ik Eloi echt top en leuk dat je dan de o en i van de andere 2 O’s terug laat komen) Luá Sion (weer de o en i maar kan niet met Samuel, al zou ik dan gewoon op zoek naar een andere 2e naam) Fernan
Thanks voor het meedenken. De meeste namen die hier geniemd worden vind ik óf te Hollands en simpel (vb Joes, Mats), óf juist zo apart dat het gekunsteld lijkt / erg buitenlands klinkt (Omar, Lyric). Wat ik ook niet wil. Maar neemt nirt weg dat ik het natuurlijk enorm waardeer dat jullie meedenken en reageren. Het is zo enorm lastig!
Ik ken zowel een mannelijke als een vrouwelijke Marlon. Maar als eerste een man, dus voor mij voelt het meer als een mannennaam.
Dariën dan misschien? Orlan vind ik ook tof. 3x O vind ik dus écht niet gek. Andersom geredeneerd zou je ‘ineens een andere letter’ ook kunnen zien als ‘Kwik Kwek en Jantje’ immers.
Ja klopt. Maar een O zouden we enkel doen als we de naam ook echt super vinden. Een Omar of Osama naast onze jongens, ehhhh neenee. Gaat m niet worden Dariën vind ik niet zo, sorry. Als ik snel lees lees ik diarree