Sorry wel een O naam maar ik vind hem erg leuk (oke oke, ben erg bevooroordeeld) Wat vind je van Omri? Het is een bijbelse naam, waar ik eerst aan moest wennen maar nu past hij prachtig bij ons zoontje!
Ariën of Adiël ipv. het door een ander genoemde Dariën? Of Dario. En Mindel dan. Ik krijg spontaan hartjes in m'n ogen
Quoten van het goede stukje lukte niet, maar als Mikay te hard klinkt, dan is misschien Nilay nog een optie?
Ik zie de laatste weken meerdere keren “Nilay” voorbij komen, geopperd als jongensnaam. Vind dit zo apart want het is een Turkse meisjesnaam
Het stomme is dat ik ons lijstje an sich eigenlijk best wel heel leuk vind. Als losse namen dan. Misschien moet ik daar op verder bouwen. Zal ik m nu delen?
Marcus! Klassiek en het is gewoon een normale naam, niet van die gekunstelde combinaties van letters die je wel eens voorbij ziet komen. (Gelukkig is smaak heel persoonlijk! ) Ik denk dan maar dat sommige namen leuk zijn voor kleine jongens maar kleine jongens worden mannen en je wilt wel dat ze later serieus genomen worden.
Hoewel hij helemaal niet bij ons zou passen, vind ik Logan echt prachtig bij je andere jongens. Niet een echte O naam, maar de O komt er wel heel duidelijk in voor. Ik zou daar voor gaan
Hier kijkt m'n jongste regelmatig Bing en de naam Arlo kwam mij zo bekend voor, de kat van Bing heet Arlo Logan vind ik nog het meest passen bij je andere zoons!
Joa(h) vind ik de mooiste maar dan wel met de J klank uitgesproken, niet met Dj... Marcus en Logan vind ik ook leuk.