Oh dat wist ik helemaal niet. Ik ken alleen een jongetje met wat langer, heel blond haar met die naam . Sowieso een leuke naam, vind ik dan
Mijn top 3: Marcus Eloi Logan Joa vind ik persoonlijk alleen mooi als Joah en met de nederlandse uitspraak. Met Dj- uitspraak niet. Alfie, Sonny en Lenny (in willekeurige volgorde) voor mij de minst mooie van je lijstje.
Oasis zou bij uitstek in het rijtje passen Vooral omdat de o, de i en de s dan in alledrie de namen zitten. En het zijn dan toch compleet andere namen. Ik ga dit never nooit voor elkaar krijgen bij man. Maarja, die vond eerst de naam van de - nu nog - jongste ook niets. Ik vind deze combi serieus niet misstaan.
Odin vind ik dan leuker erbij passen of Olan Owen Oskar Oscar Onno Olaf/Olav Oliver Olivier Orion Ojani Orian Osias Ovan
Odin valt echt 100000% af omdat dit erg lijkt op naam oudste. Net zoals alle namen die beginnen met Os. De naam van mijn jongste begint al met Os.
In het kader van dat de o en de i dan in alledrie de namen zitten: is Joachim nog een optie? Kunnen jullie samen het nog afkorten tot Joa van je lijstje
Oehh ben benieuwd wat het gaat worden! Stille meelezer met je namen speurtocht! Ik doe ook een gooi maar voor mezelf vind ik namen al lastig: Savio Dexter Olvin Junar Vigon Mick Sepp Maar eigenlijk bovenal veel succes met je zoektocht! Vind de namen van je zoontjes leuk!
Joachim wordt normaliter uitgesproken als joo-aa-giem. Maar ik kan er denk ik best aan wennen als het djoo-aa-giem zou worden (gezien jullie uitspraak djoo-aa mooier vinden dan joo-aa).