Wij zaten in de december mama groep, wat leuk dat je weer zwanger bent. Je schiet ook al op! Veel succes met de laatste loodjes en geniet van de tweede! (En van de rest natuurlijk )
Nog even verder gebrainstormd (en deels gezocht) op namen met de i en de o erin: Lio Nio Loic (met puntjes op de i)/ Lowiek Lowie Louie Louis Thiago Ollie Olivier Oliver Oaïs Oanis Robin Simon Simeon Simion Simonis Colin/ Collin Rilano Milano Diego Dario Emilio Fabio Julio Gilou Gido/ Guido Ido Ivo Joris Boris Floris Lowie Louis Miron Nouri Jouri/ Youri Orion Ovide Odiel Tobin Vigo/ Viggo Vasco (deze schoot van de week ineens in m'n hoofd voor op jouw lijstje, maar was 'm helaas al snel weer kwijt. Nu gelukkig alsnog aan kunnen dragen ) Wilco Xavio Xiano Ziano Omid Omari Nicolai Orestis Octavio Odilon Owain Orian Orrin Orville Obai Obian Obie Odilion/ Odillion Zonder i maar kon 'm niet laten: Orlando.
Ook zo maar ik dacht, even checken. Uit jouw lijst Vigo en Vasco leuk. Man vindt Vigo ook leuk. Gaat weer terug de lijst op!
Ooit was Branko ook een kanshebber toch? Is die afgeschoten? (ik vind het zelf niet echt een mooie naam, maar ben nieuwsgierig )
Ohh wat een foute naam Nee die komt er hier niet in haha. Klopt.. net zoas de naam van de jongste een Slavische naam. Maar man vindt m te hard klinken naar de jongens en eigenlijk ben ik het daar wel mee eens
Ik dacht: even kijken of die van mijn man ertussen staat (ook een -niet echt veel voorkomende- naam met o en i namelijk), zal wel niet, maar bijna... Echt 1 letter verschil En tevens de naam van een neefje (best irritant soms als namen binnen 1 familie zó op elkaar lijken)
Jouw man is niet van nl'se komaf toch? Bepaalde namen had ik namelijk weggelaten, aangezien wel duidelijk is dat TO niet van alle soorten namen houdt @TO Nordin en Jordin schieten me net nog te binnen.
Ja klopt, maar zelfs hier vragen ze vaak om de naam nog eens te herhalen, en dat het zo apart is... Dus t is niet zo dat hij een typische naam van hier heeft. Owais vind ik ook echt een mooie naam.
Geen zin om alles terug te lezen dus weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar is Ilay ipv. Eloi nog een optie?
Mijn vader heet Joachim (ik ben Duitse, in D geen zeldzame naam, maar wordt niet meer echt gegeven in de baby/kind generatie nu) Als de uitspraak niet zo bevalt, misschien dan eerder: Joaquin? Vind ik wel completer ogen dan alleen Joa, zeker naast je andere zoontjes. Jordan Joas Jonas Jaron Leno Bodo Danny Olly Owain Henry Eddy Woody Balder Merlin Marlo / Marlow(e) Marvin Elliot Yven Mervyn Davie Jamie Louie Jimmy Murphy Obie Ralph Na je Oasis idee kwam ik nog op Osiris, maar je schreef, liever niet met Os beginnend.
@Berenmama Arlo staat op de lijst. Maar Marlo vind ik ook leuk. Gaat de lijst op! Joas vindt mijn man leuk, ik wat minder. Man schrijft m op.