Jeetje, sinds gister weten wij dat het een jongen gaat worden en nu zit ik even te neuzen wat voor namen er allemaal zijn. Zelf vinden we tot nu toe Luuk of Milan erg leuk, maar mijn man zei al, die namen hoor je zoveel. Hebben jullie leuke namen, niet te buitenlands, maar ook die niet zoveel voorkomen, qua stijl een beetje de 2 namen die we al hebben? Misschien zie ik er dan DE naam wel tussen
Noah Evan Elian ian Joel Kieran Tristan Levi Silvain Mattias Daniel Axel Julian Tobias Tuur Mathis Loek
Luuk Milan of Daan Thom Tim Sam Tygo Mees Lenn(art) Bram Finn Vince Nick Dave Quin(ten) Sander Pepijn Vic Sem Mick Sven Joris Jesper Jurre Brent Steffan
Gefeliciteerd! Luuk stond bij ons op 1, maar is afgevallen vanwege de populariteit. Andere namen op ons lijstje: Ruben, Thijmen, Tijn, Rens, Pim, Mees, Siem, Stijn, Gijs... Te Hollands?
Het is zo moeilijk om een leuke naam te vinden.. zitten leuke namen tussen maar nog niet iets waarjan ik zeg dat is het... vind het zo lastig
Moeilijk he! Wij hebben er ook een tijdje over gedaan om een jongensnaam te vinden. Misschien zit hier iets bij: Jules Casper Jonas Joep Jasper Hidde Pim Merijn Dani Mees Senn Aaron Morris Finn Thomas Stan Ivo Joost
Alex Aron / Aaron Axel Beau Casper Dave Dorian Felix Fender Ferre Florian Flynn Ilan, Ivan / Iwan Iven Jasper, Jesper Jelmer Jent, Jelt Jilles Joas Joren Jort, Jorrit Julan Justin Laurens Laut Leander Lenn, Lennon Leon Loek, Loet Lucan / Lukan Mas Mels Merijn Midas Morris Nander Nino Noam Nolan, Novan Olaf Otis Owen Quin, Quint, Quinten Raf Renze / Rense, Rens Rick Sil, Silvan, Silvijn Silas Sten Stian Teije Tiemen, Timon Tobin Tristan Victor Vico, Vigo, Viggo Wes, Wessel Wouter Xander
Abel, Axel, Bjarne, Boaz, Boris, Brent, David, Dean, Dex, Faas, Fedde, Fender, Ferre, Finn, Hidde, Jurre, Koen, Lars, Lester, Mats, Maxim, Merijn, Moos, Morris, Odin, Otis, Quint, Pepijn, Ravi, Revi, Rivas, Romijn, Sebas, Silas, Stian, Thijs, Tibor, Vigo, Yanick, Zeger