nu effe niet maar normaal gezien als het geen wijn is is het wodka jus d'orange of wat ook heel lekker is is strongbow gold..
boswandeling en echt een aanrader 43 cuarenta y tres met cola mijn schoonzusje drinkt het met melk (is net een milkschake). bacardie cola.
Jaaa, 43!! Zo lekker, mmmm. Met sinasappelsap. Heb het net pas ontdekt, is lekkerder dan al het andere wat ik drink.
Ik ben nu met bv bezig, maar ik lust graag een glaasje liquor beirão, hmmm. Dat is in NL ook in bepaalde drankhandels te krijgen.
Die is echt lekker! Ik vind bier echt vies, maar dit vond ik echt top! Net cassis met alcohol. Jillz ook erg lekker, vooral in het zonnetje. Rode wodka red bull vind ik ook top, maar bestel het niet snel vanwege de prijs.
Ik was echt diehard baco drinkster, maar vind de prijzen in de horeca echt belachelijk hoog. Heb mezelf wijn leren drinken, en dat vind ik ook net wat beter staan op een terrasje dan een bacotje...
rosé bier citroen bier bessen 7 up/pasoa 7up citroenjenever 7up/citroenbrandewijn 7up (dit was vroeger een huisvrouwen drankje, in het begin toen ik het hier in de kroeg bestelde zei de vertrouwde kroegbaas poeh das langgeleden er is 1 oud mannetje die dit in een romertje krijgt daar voor de rest word dit niet gedronken, maar ik vind het lekkerrrrrrrrrr) (ps het is nu 5.35 uur en ben zwanger dus nog een paar weken wachten haha, maar 0,0 rose bier is ook best lekker dit drink ik nu weekends wel eens even)
Je hebt ook verschillende smaken wodka, zoals perzik en citroen, aardbei, meloen met 7up of jus echt heerlijk om cocktails van te maken. Zeker in het zonnetje op een terrasje waan ik me dan op vakantie in italie.
Nou ik ben 26 en drink het ook nog hoor, moet ik me nu ook schamen hihi? De breezer drink ik niet vaak maar rode wodka en redbull jammie! Verder drink ik safari cola. Maar dan alleen op feestjes, verder blijft het bij cola.
Hier meestal rose of een wijntje ofzo. Maar soms lust ik ook wel andere dingen zoals bacardi lemon met icetea, malibu met chocomel (is net een vloeibare bounty), bacardi razz met sinas (raketje) en verder nog tal van mixjes. Vrienden van ons hebben een kroeg dus vaak geexperimenteerd hihi. op dit moment heb ik weer een nieuw favo mixje en dat is peachtree met dubbelfris en ijs. Mjum mjum.
blue berry met sinas en een flugeltje is ook een raketje (tenminste hier in mijn woonplaats ) in de ene kroeg krijg je t zo en in de andere kroeg de razz met sinas haha) ik ben 32 en bestel ook nog steeds gewoon rode wodka redbull hoor is echt geen leeftijd aan verbonden.. of bessen met 7 up.. moscato is erg lekkere wijn (en ik hou niet van wijn ) purple rain = blue curacao met 7 -up en flugeltje (maar die maken we meestal alleen thuis, net als t raketje want das best aan de prijs..