ovulatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Smiley23, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Ik snap er niks meer van.. gisteren zou mijn vruchtbaarste dag zijn (Dag 19 van cyclus) uitgaande van weer een cyclus van 32 dagen. dus al best laat maar heb al een hele week lichte tuur streepjes op m'n testen. Ze lopen niet op. Word er gek van. Zou ik een Nog langere cyclus hebben? Sorry ben een beetje erg ongeduldig..

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Kun je je ei niet gemist hebben ?

3. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Hmm ik ben al vanaf dag 10 van cyclus aan het testen..dan zou ik wel heel vroeg de eisprong hebben gehad.
    Wel heb ik soms het gevoel dat ik zwanger ben.. heel gek hoor heb niet veel symptomen maar dat gevoel heb ik gewoon op de 1 of andere manier.. maar dat zou een hele rare cyclus zijn dan.. ik moet denk gewoon nog even geduld hebben.

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    E bent pas net bezig met zwanger worden, het kan zijn dat je cyclus ineens langer is.
    Ik heb dit ook aantal keer gehad, kan spintaan gebeuren of door stress, dat je er teveel mee bezig bent.
    Ook hebben sommige vrouwen nooit een positieve test maar dat moet jij nog ondervinden.
    Ik heb zelf namelijk 6 dagen een positieve test alleen de eerste telt...
    Succes

5. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Oké dankjewel.
    In de vorige 2 cyclussen had ik heel duidelijk mijn piek gevonden. Het kan idd zo zijn dat het nu wat langer duurt. Ik test nog even Door. . Ik heb de laatste 2 weken wel wat stress ja dus ik denk dat je gelijk ga krijgen meissie1001.

6. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Pfff op dag 22 van cyclus nogsteeds geen positieve ovu test gehad. Ik test al vanaf dag 10! Laatste dagen 2x per dag zelfs. Heb wel elke x wat steekjes onderin m'n buik net als vorige maanden rond mijn eisprong dus je zou zeggen dat die eraan komt maar op de testen is dat niet te zien.
    Zou het zo zonde vinden om me ei gemist te hebben.

Deze test is van vandaag 15 min na testen.
    Want na 5 minuten zie je nog bijna niks.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina