Dit vond ik toch wel zo verterend! Nu.nl - Opmerkelijk - Honden redden leven van kleuter met Downsyndroom
Hoe kan het nou dat een 4 jarig kind (!) zomaar in z´n uppie verdwijnt? Eentje met down nog wel. Waar waren pa en ma op dat moment? Die laat je toch niet uit het zicht? Of ben ik nou zo raar?
Lost boy Riley Martin, 4, found with beloved dogs | thetelegraph.com.au Vind de reactie van ma over de honden op het eind een beetje vreemd.. Die interesseren haar niets, mogen wat haar betreft naar het asiel terwijl die beesten waarschijnlijk haar kind hebben gered van onderkoeling..
Tja... ik denk dat moeders zo reageert om the heat onder haar eigen voeten weg te houden. Feit blijft gewoon dat, als zij beter op haar kind van slechts 4 jaar oud met down nota bene had gelet, dit niet gebeurd was. Zij is verantwoordelijk voor hem. En als hij inderdaad zo ondernemend is, dan hadden pa en ma hierop moeten anticiperen en ervoor moeten zorgen dat de kleine niet zomaar uit hun gezichtsveld kan verdwijnen... shame on them! En dan zo over je honden praten?