Hoi meiden, Ik heb even jullie hulp dringend nodig. Ik ben dus bezig met een gedicht voor mijn collega maar ik zit een beetje ''vast'' wie kan mij aan een leuk einde voor mijn gedicht helpen? Ik zal hieronder mijn gedicht even plaatsen op de puntjes staat haar naam of mijn bedrijfsnaam. T heerlijk avondje is weer gekomen en Sint heeft zijn pieten weer meegenomen maar nu zijn de pieten aan het dromen hoe ze aan een leuk cadeau voor ..... konden komen. Met een hele verlanglijst aan cadeaus moest de Sint met zijn pieten toch eens goed gaan bedenken wat ze ..... het beste konden schenken en daarom ging ik eerst voor jou een leuk gedicht bedenken. De Sint ging er eens goed voor zitten en wilde daarbij iets lekkers drinken Hij vindt biologisch thee wel erg lekker klinken en vindt dat hij ..... dit sowieso moest schenken. Sint ging nog verder denken en wist dat ..... het fijn vindt om door Kralingen te rennen met een speciale hardloop app in haar oren hoort ..... nog hoeveel kilometer zij moet hollen en dat zonder dollen komt ..... dagelijks met haar fiets bij...... aan rollen. Een sportief iemand zoals jij daar hoort natuurlijk een verwenpakket bij daarom doet de sint dit cadeau erbij en hopelijk wordt ..... dan ontzettend blij en zo ga ik verder naar de volgende rij en schenk jij nog lekker een biertje bij en proost ik, wat een fijne collega ben jij! Alvast heel erg bedankt!!
Zie dat je goed je best hebt gedaan alleen rijmt het niet overal.. Ik zou de laatste 3 zinnen in het laatste deel gewoon weg laten en in de andere stukken proberen het rijmen mooier te maken. Voorbeeld; 'De Sint en zijn Pieten zagen ... in de pauze van haar kop thee genieten. Succes! Het is lastig elk jaar weer die rijmpjes..