Hahahaha, ik lach me kapot! Ik ben even boodschappen wezen doen en we zitten nu al van 8 op pagina 13
je moet even alle kamers doorlopen. het zijn meerder kamers he, en opeen gegeven moment ligt dat in een lade
daar waar je het papier hebt gevonden ligt ook een pen daarmee kun je de brief overschrijven en dan een soort van opsturen
carlijn kan jij ons helpen? kalush en ik zijn in het level met die buizen. waar vinden we het rode wiel, en hebben we nog een sleutel nodig?
De kamer waar die brief lag lege brief ligt ook een pen. Die brief moet je op de schreven brief leggen en de pen erbij dan moet je naar de kamer met de mail box en die brief op de post doen ppffff
als je bij dat buro staat zie je rechts toch een deur? daar heb je dus een ruimte waar je weer naar beneden kan daar benden kan je weer door een deur. daar kan je weer naar boven. ik dacht dat ik daar dat velletje had gevonden.
Nou ik moet nu echt even stoppen, ik hoop straks hier de oplossing te lezen.. Eliza begint nu echt de boel af te breken boven..
Die in die lade van die meubelstuk. En als je die brief op de post heb gedaan zit er in de mail box het rode wiel
In die kamer waar je dat wiel uit de kast/lade hebt gehaald, zit ook iets waardoor je naar beneden kan gaan.. (hekje)
Ik stop er ook even mee en ga maar eens ff met de kids naar de bieb...doe ik toch nog wat nuttigs....