Ben je nog bezig Krokus? Als je terug leest, staat het meeste wel uitgelegd! Als je er dan nog niet uitkomt, laat het maar even weten. Succes!
ik heb de pen gevonden en de brief op de post gedaan. maar geen rood wiel. bianca heb je de andere kamers al gevonden? ze lijken allemaal best op elkaar, maar je moet gewoon even doorzoeken!
2 kamers zie ik maar... of ik zit al te lang achter de pc dat ik het gewoon niet meer zie... Ik ga er nu echt vandoor en hoop straks hier de oplossing te vinden... Groetjesssss allemaal...
ik word helemaal gestoord, ik heb alleen ontdekt dat ik de poster onder de deur kan schuiven, kan geen schroevendraaier of iets vinden. ben bijna gefrustreerd, kan iemand mij helpen. ik heb alle pagina's gelezen maar kom er nog niet uit.
stef we lopen gelijk op! ik word ook gek ik heb wel in een kast een floppy gevonden en die in een floppynogwat gedaan
ergens ligt een schroevendraaier (volgens mij in de kast) daarmee draai je het schroefje van de muur waar het schilderij aan op hangt die druk je in het sleuktelgat en de sleutel valt op de poster nu kun je de poster terug trekken en de deur open doen
Ga met de schrovendraaier naar het schilderij! Daar krijg je dan een schroef. Ga vervolgens met de schroef naar de deur......
KROKUS klik op het kussen, daar is een sleutel, daarmee moet je op de linker kast klikken, die gaat open. klik op de doos die op grond staat, daar zit een schroevendraaier in. pak de poster en klik op de deur. pak de schroevendraaier en klik op het schilderij, je krijgt daan een soort priem. pak de priem en klik op het sleutelgat. klik weer op de poster. daar ligt de sleutel. pak de sleutel en open de deur.
rach84: Hoe ver ben jij nu dan? Ik heb ook 1 floppie in de computerkast gedaan. Nu die andere twee nog vinden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KEI EN KEI BEDANKT, NU SNAP IK HET, LOGISCH ALS ALLES VOORGEZEGD WORDT . OP NAAR DE VOLGENDE KAMER. GA HET NU PROBEREN ZELF TE DOEN.
stef, doordat ik krokus even hielp, moet ik het vorige level met de 3 wielen (blauw rood en groen) overnieuw doen, ben bijna klaar